מנהל.ת משרד ואדמיניסטרציה לחברת הייטק בירושלים

  • ירושלים
  • זמנית
  • משרה מלאה
  • לפני יומיים
תיאור המשרה:
  • ניהול ותפעול שוטף של המשרד: ציוד, ספקים, דואר, כיבוד, חניות.
  • אחריות כוללת על תקינות המשרד: קשר מול אנשי תחזוקה, ניקיון וספקים שונים.
  • תיאום נסיעות לחו"ל לעובדים וטיפול באורחים מהארץ ומחו"ל.
  • ניהול קופה קטנה, רישום הוצאות אשראי ודוחות להנהלת חשבונות.
  • מעקב אחרי דוחות נוכחות, חופשות והיעדרויות.
  • קליטת עובדים חדשים: טיפול בטפסים, פתיחת כרטיסים במערכות רלוונטיות ועוד.
  • מעורבות בהובלת פעילויות רווחה, אירועים ומתנות לעובדים.
  • עבודה שוטפת עם מנהלת משאבי האנוש של החברה.
משרה זמנית ל-6 חודשים עם אופציה להארכה !דרישות המשרה:
  • ניסיון קודם בניהול משרד/אדמיניסטרציה - חובה.
  • ניסיון בעבודה מול מחלקת משאבי אנוש - יתרון משמעותי.
  • שליטה בתוכנות Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • אנגלית ברמה גבוהה - דיבור, קריאה וכתיבה.
  • יכולת ארגון גבוהה, תיעדוף משימות, מולטיטאסקינג וראש גדול.
  • שירותיות, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית.
  • זמינות מיידית למשרה מלאה מהמשרד בירושלים
מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9513621בלעדי לג'וב מאסטרמה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs

ג’וב מאסטר