נציג/ת שירות למחלקת התמיכה הטכנית
- רמת גן
- משרה קבועה
- משרה מלאה
במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה טכנית מקצועית לקוחות עסקיים בעולם הפיננסי
טיפול בפניות מגוונות דרך מערכת טיקטים מתקדמת (Zoho Desk)
פתרון בעיות טכניות במערכות חשבונאות דיגיטלית
עבודה עם פלטפורמות B2B מתקדמות
שיתוף פעולה עם מחלקות פיתוח, מוצר ו-CSM
מה אנחנו מציעים:
סביבת עבודה צעירה ודינמית
צוות תומך ומקצועי עם אווירה משפחתית
הכשרה מקיפה על המוצר והתהליכים
פיתוח מקצועי מתמשך
מערכת תמריצים המבוססת על ביצועים ואיכות שירות
שעות עבודה נוחות: 08:00-17:00 או 09:00-18:00דרישות המשרה:ניסיון בתמיכה טכנית או שירות לקוחות
עברית ברמה גבוהה - כתיבה ודיבור
יכולת למידה מהירה ורצון להתפתח
אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית
סבלנות ויכולות תקשורת מצוינות
יתרון:
רקע/הכרות בחשבונאות או עולם הפיננסים
ניסיון עם מערכות CRM/טיקטים
הכרות עם עולם ה-SaaS
רקע טכנולוגי כללי
ניסיון במערכות ERP או חשבונאות דיגיטליתמתאים ל:אקדמאים ללא נסיון, דובר שפות, חיילים משוחררים, ללא נסיון, מתאים למגזר דתימעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9507779בלעדי לג'וב מאסטרמה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר