Back Office / בק אופיס | מזכירות / פקידות

  • שוהם
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 20 ימים
דרוש.ה פקיד.ת בק אופיס למחלקת מכירות-בשוהם תיאור תפקיד: ניתוב ומיון לידים מלקוחות, חלוקת לידים לאנשי המכירות פתיחת הזמנות הפקת תעודות משלוח וחשבוניות. שעות: 9:00-18:00 עבודת עבר במוקד שרות - יתרון! שליטה בתוכנת office- חובה תנאים נוספים: סיבוס, חנייה , טיולי חברה, happy hour כל יום חמישי . שליחת קוח בציון מספר משרה 14306: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Back Office / בק אופיס | מזכירות / פקידות

    • פתח תקווה
    דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה מובילה בפתח תקווה ! בוא/י והצטרפ/י לצוות הכי משפחתי שיש! התפקיד כולל: הצעות מחיר, מעקב ואישור הזמנות, התנהלות מול הלקוח, עבודה ממוחשבת מרובה ועוד. משרה…
    • לפני 20 ימים
  • Back Office / בק אופיס | מזכירות / פקידות

    • פתח תקווה
    פ"ת - דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס. לחברה מצליחה!!! מתן תמיכה אדמניסטרטיבית, טיפול בהזמנות, פתיחת לקוחות חדשים במערכת, בדיקת מלאים, מעקב אחר הזמנות מחו"ל, עבודה מול קבלנים, תיאום אספקות …
    • לפני 12 ימים
  • Back Office / בק אופיס | מזכירות / פקידות

    • פתח תקווה
    לחברה מובילה בפ"ת דרושה מזכירה ! שעות 8:30-17:00, ניסיון באדמינסטרציה ובק אופיס תפעולי, אקסל, שכר 9 k |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|…
    • לפני 16 ימים