מנהל/ת אסטרטגיית מדיה
- רמלה
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- היכרות מעמיקה, חקירה ולימוד קונסיסטנטי של מרחב המדיה הדיגיטלית והאופליין: שיטות, תפיסות עולם, טכנולוגיות, כלים, פלטפורמות ושותפים.
- התווית אסטרטגיית המדיה וניהול ארכיטקטורת המדיה של מותגי החברה: תכנון, מדידה, בקרה ואופטימיזציה מבוססי דאטה תוך לימוד והסקת מסקנות להתפתחות. כל תהליך מדיה מתחיל במסע היוזר, מיפוי נקודות המגע עם הצרכן והתאמת הכלים והקריאטיב לנקודת הזמן בה הוא נמצא, לפלטפורמה ולמסרים הנכונים בהתאם
- קשר ישיר עם צוות המדיה של EM - עדכון שוטף בנעשה בישראל בהיבט הפרסום, סנכרון פלטפורמות חדשות ועדכון לגבי מדדי ההצלחה.
- בניית שותפויות אסטרטגיות עם שותפי מדיה, טכנולוגיה, תוכן וקריאטיב.
- בניית תהליכים, יכולות וכלים לצוות השיווק למימוש מדיניות מדיה חכמה.
- ניהול מחקרי מדיה ואופטימיזציה
- ניהול נכסי Analytics (ודומיו) עבור כלל המותגים - כולל ניהול המדידה, אנליזה, אופטימיזציה של הטרפיק אל הנכס ובתוכו לשיפור conversion, ניהול דשבורד שיווקי וניתוח הנתונים.
- איתור והטמעת כלים וטכנולוגיות למדידה ולשיפור המסע הצרכני והחוויה בנכס.
- ניהול איסוף דאטה וארגונה עבור מחקרי מדיה.
- ניהול עבודת הSEO למול הסוכנות עבור מותגי החברה.
- תואר ראשון -חובה. בתחום מנהל עסקים/שיווק/תקשורת וכלכלה/מדעי המחשב/תעשייה וניהול -יתרון
- הכשרה מקצועית בתחום הדיגיטל והמדיה - יתרון
- "חיית מדיה" - חובה
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד מנהל דיגיטל- חובה
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מדיה דיגיטלית בכלל ופרוגרמטית בפרט- חובה
- הכרות והבנת מערכות הגשה ומערכות ניהול מדיה דיגטלית - חובה
- ניסיון ברכש מדיה דיגטלית - יתרון
- הבנה מעמיקה וניסיון בתחום ה SEO- חובה
- הבנה גבוהה בניתוח וניהול חווית משתמש לאורך המסע הצרכני מבוסס Data.
- ניסיון ושליטה בכלי אנליזה (כמו Google analytics), יכולת קריאת דוחות, הצגת ממצאים והסקת מסקנות - חובה.
- הכרות עם מערכות CRM, Marketing Automation - יתרון.
- חוקר/ת, סקרן/ית ובעל/ת תשוקה לעולם הדיגיטל
- תקשורת בינאישית מצויינת, יכולת להוביל, להניע, לשתף פעולה ולאתגר ממשקים רבים
- יכולת לעבוד עם מס' רב של ממשקים פנימיים וחיצוניים בסביבת עבודה דינאמית, תוך סנכרון, שיתוף ואינטגרציה
- ראיה ארגונית ובעל אורינטציה שיווקית, עיסקית וטכנולוגית
- יכולות ניתוח, הצגת ממצאים והסקת מסקנות
- יכולת לנהל מספר רב של משימות במקביל, להעביר הילוך ולתעדף על מנת לעמוד בלוחות זמנים
- מאורגן/ת ובעל/ת תשומת לב לפרטים
- יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב, לקהלים שונים, כולל יכולת לתרגם פונקציונליות מוצרית/טכנולוגית לקונספט ויזואלי
Mploy