Office Manager & Personal Assistant to CEO

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Founded in 2007, GlassesUSA.com-part of the Optimax Eyewear group-has rapidly grown into a leading direct-to-consumer online eyewear retailer in the U.S. With the largest selection of styles and brands, we make it easy for everyone to find their perfect pair. Our mission is to enrich lives by offering eyewear tailored to individual needs, style preferences, and budgets.Through innovative technology and AI-driven solutions, GlassesUSA.com is reshaping the eyewear industry and delivering a seamless, personalized shopping experience. We ensure quality, affordability, and efficiency by controlling the full supply chain-from product design and manufacturing to optical lens production and digital experience.Our Administrative & HR department is looking for a talented, proactive, and warm Office Manager & Personal Assistant to the CEO to join our growing team.Responsibilities & Scope of RoleAdministrative & Welfare:
  • Addressing all administrative and reception needs of the company.
  • Phone and front-desk service.
  • Managing office supplies, kitchens, food services, cleaning, and maintenance, while maintaining budget control
  • Documentation of Admin and Welfare expenses
  • Assisting the Payroll Controller with the employee attendance system
  • Supporting onboarding of new employees
  • Managing meeting room calendars and preparing for meetings and visitors
  • Working with Finance on invoices, expenses, and travel reimbursements
  • Assisting with the planning and execution of internal events and team welfare activities
Personal Assistant to CEO:
  • Providing direct administrative support to the CEO, including calendar and meeting management
  • Coordinating internal and external meetings, travel arrangements, and special tasks
  • Handling confidential information with discretion
  • Managing communications and follow-ups on behalf of the CEO
  • Supporting personal tasks and errands when required
Qualifications & Experience
  • Proven experience in administrative roles, preferably in high-tech or large organizations
  • Experience as a Personal Assistant - a strong advantage
  • Fluent in Hebrew and English, both verbal and written - must
  • Immediate availability - advantage
  • Strong skills in MS Office: Outlook, Excel, Word
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Highly organized, detail-oriented, and proactive
Location: Ramat HaChayal, Tel AvivWork Model: On-site, full-time, morning hours mending the receptionJoin us and become part of a fast-paced, innovative, and supportive environment!הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...01/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךתיאור התפקיד: לארגון מוביל דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה, שתהיה אחראית על ניהול שוטף של המשרד ותתמוך בהנהלה ובמחלקת משאבי אנ...18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...18/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךהמשרד הינו משרד בוטיק שעוסק בתחום האזרחי-מסחרי (ליטיגציה, נדל"ן וחדלות פירעון) התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני לפניות, טיפול במיילים,עבודה על מערכת "נט ה...16/06/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךשכר החל מ-12,000 שח יום עבודה מהביתמשרת חלומות: מנהל.ת משרד לחברת ביוטכנולוגיה ברעננה!מחפשים/ות תפקיד עם משמעות, אחריות וסביבת עבודה צעירה ודי...19/06/2025תל אביבדרושה מנהלת משרד אכפתית לחברה פיננסית מובילה אנחנו מזמינים אותך להצטרף לצוות שלנו בחברה פיננסית מצליחה בתחום קופות הגמל, כמנהלת משרד עם תודעת שירות גב...16/06/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךלחברת סטארט אפ גלובלית (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד5 ימים בשבוע במשרדי החברה ברמת החייל (לא היברידי)העסקה כשכירה דרך total admin כ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & Executive Assistant

    • תל אביב
    🎯 מחפשת תפקיד משמעותי שמשלב ניהול משרד ועבודה צמודה עם ההנהלה הבכירה? חברה בינלאומית בתל אביב מחפשת office manager & executive assistant שתוביל את פעילות בפרויקטים גלובליים 🚀 המט…
    • לפני חודש
  • Assistant / Office Manager

    • תל אביב
    We are looking for a highly organized and proactive Assistant / Office Manager to join our growing Yango Taxi Israel team. This role is ideal for someone who thrives in a dynamic e…
    • לפני חודש
  • Personal Assistant to CEO

    • תל אביב
    Personal Assistant to the CEO of an Early-Stage Startup and Additional Companies - Temporary Position (Maternity Leave Cover), Part-Time - Tel Aviv & Remote Ongoing support for th…
    • לפני 19 ימים