מנהל/ת משרד למרכז מסחרי בגבעתיים במסגרת התפקיד: ניהול יומן של מנכ"ל הקניון, תיאום פגישות, אירוח, מענה טלפוני, הכנת דוחות, טיפול בחשבוניות/קבלות, עבודה מול שוכרי החנויות והמשרדים, הפקת דוחות, סיוע בתפעול החניון, בק אופיס ועוד. עבודה במשרה מלאה, ימים א'-ה' 08:00-17:00 קליטה ישירה לחברה עם תנאים מעולים- קרן השתלמות, דמי אש"ל, משכורת 13 ועוד!!! שכר-עד 10,500 ש"ח ברוטו (נקבע במעמד הראיון ובהתאם לניסיון) דרישות: ניסיון אדמיני' דומה של לפחות שנתיים- חובה שליטה ביישומי אופיס- חובה שירותיות, דינאמיות וראש גדול פרטים נוספים, אפשר לשלוח קו"ח למייל הזה: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| או ללינק הזה: