מנהל/ת צוות שירות לקוחות
- רמת גן
- משרה קבועה
- משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-ITדרישות המשרה:תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון
תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגוןמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9516964הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר