הגש מועמדותתיאורדרוש/ה פקיד/ת מנוסה לתפקיד מזכירות ועבודת אדמניסטרציה בחברה. העבודה כוללת עבודה וניהול הזמנות ספקים, ניהול קופה קטנה, התנהלות מול עובדים ועזרה אדמסטרטיבית. נדרש ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי מזכירות וידע מעמיק בתוכנות Office. יתרון לבעלי יכולת ארגון ותיאום ברמה גבוהה.העבודה במשרה חלקית של 6-7 שעות ביום, חמישה ימים בשבוע.דרישות- ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי מזכירות. - שליטה מלאה בתוכנות Office. - אנגלית ברמה טובה +. - ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמנסטרציה - חובה. - יכולת ארגון ותיאום ברמה גבוהה - יתרוןדרושים בתחוםמאפייני משרה