דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש חול וארץ לעבודה בחברה מובילה בראש העין

  • ראש העין
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 21 ימים
לוח משרות דרושים, משרת דרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש חול וארץ לעבודה בחברה מובילה בראש העיןהמשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחדשלחת קורות חיים למשרה זו בתאריךדרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש חול וארץ לעבודה בחברה מובילה בראש העיןדרוש/ה פקיד/ת רכש / מתאם/ת רכש חול וארץ לעבודה בחברה מובילה בראש העין15/08/2025תיאור תפקיד:תחומי אחריות:
  • הזנת הזמנות רכש חול וארץ למערכות המידע הרלוונטיות בהתאם לדרישות היחידות השונות ובכפוף למדיניות הרכש.
  • בדיקה ובקרת נתונים בהזמנות – וידוא מלאות ודיוק הפרטים (כמויות , מחירים, תנאי תשלום, מועדי אספקה ועוד).
  • מעקב שוטף אחר סטטוס הזמנות מרגע הנפקתן ועד לקבלת הסחורה/שירות בפועל.
  • תיאום לוגיסטי של קבלת סחורה מול מחסנים, ספקים וחברות שילוח.
  • מעקב מלאים .
  • ניהול קשר מול ספקים:
  • יצירת קשר עם ספקים לקבלת הצעות מחיר, עדכון סטטוס הזמנות ופתרון בעיות.
  • ניהול משא ומתן ראשוני על תנאי סחר (מחירים, מועדי אספקה) בתיאום עם מנהל/ת הרכש.
  • טיפול בהתאמות חשבונאיות מול ספקים ובקרת חשבוניות.
  • ניהול ממשק רציף ויעיל מול ספקים, תוך הקפדה על יחסי עבודה מקצועיים ותקינים.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית וממשקי עבודה פנימיים:
  • מתן מענה וסיוע ליחידות השונות בארגון בכל הנוגע לתהליכי רכש.
  • תיעוד מסמכי רכש (הזמנות, חשבוניות, תעודות משלוח).
  • תמיכה בצוות הרכש בפרויקטים שונים.
  • עבודה הדוקה עם מחלקות כספים, לוגיסטיקה, מכירות ותפעול.
מה אנחנו מציעים?
  • עבודה בחברה צומחת וחדשנית
  • סביבת עבודה נעימה ודינמית
  • אפשרות להתפתחות מקצועית
  • תנאים טובים למתאימים/ות
מיקום: פארק התעשייה אפק, ראש העין
סוג משרה: משרה מלאהדרישות:ניסיון קודם:
  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה – מתאם/ת רכש חו"ל וארץ, קניין/ית זוטר/ה, פקיד/ת רכש חו"ל וארץ, או בתפקיד אדמיניסטרטיבי בעל ממשקים רבים-חובה
  • ניסיון בתיאום ופיקוח על יבוא ושינוע מחו"ל – חובה.
  • היכרות עם מושגים: ICL, EX, FOB, עמילות מכס – חובה.
כישורים ויכולות:
  • ארגון וסדר: יכולת גבוהה לארגון משימות, ניהול מרובה משימות (Multi-tasking), עבודה תחת לחץ ועמידה בזמנים.
  • דיוק ויסודיות: הקפדה על פרטים ושימת לב לדקויות.
  • שירותיות ותקשורת בין-אישית: יכולת מצוינת ליצור קשרים ולתקשר באופן אפקטיבי עם גורמים פנימיים וחיצוניים.
  • אמינות ואחריות: יושר אישי, נאמנות ומסירות.
  • יכולת למידה עצמית: נכונות ומהירות ללמוד תהליכים ומערכות חדשות.
  • שליטה מלאה ביישומי Office: בפרט Excel, Word, Outlook.
  • שפות: עברית ברמה גבוהה (כתיבה ודיבור). אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה - יתרון משמעותי).
היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: JB-00053

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • מתאם/ת רכש ולוגיסטיקה

    • פתח תקווה
    לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה מתאם/ת רכש ולוגיסטיקה התפקיד כולל: תפעול ותכנון תהליכי רכש, אחריות על מלאים, אחריות על קטלוג הפריטים, קשר שוטף עם ספקים בינלאומיים ומקומיים, ניהול מו"…
    • לפני 28 ימים
  • פקיד/ת רכש

    • פתח תקווה
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: לחברה מובילה בתחום המחשוב והאלקטרוניקה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש תחומי אחריות: תמחור מול ספקים וניהול משא ומתן הפקת הזמנות רכש מעקב אחר …
    • לפני יום
  • פקיד/ת רכש

    • פתח תקווה
    לחברת אלקטרוניקה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת רכש. הכנסת הזמנות רכש למערכת פריורטי, בדיקת מלאים, מעקב אספקות, קשר מול ספקים, הרצת MRP. עובד/ת חברה מיום הראשון, א-ה 8:00-17:00, י…
    • לפני 8 ימים