דרוש/ה מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים - חטיבת מערכות מידע
- ירושלים
- משרה קבועה
- משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול מוקדים פנים וחוץ-ארגוניים, הטמעת מתודולוגיות שירות, בקרה וניתוח ביצועים, ניהול ידע והכשרת צוותים, טיפול באסקלציות, שיפור תהליכים והובלת פרויקטי שירות מתקדמים.דרישות המשרה:3 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים
ניסיון בניהול מוקדי תמיכה אפליקטיביים ותמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ’אט)
ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים SLA, KPI, דוחות שירות
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
יכולת כתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום השירותמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9494276בלעדי לג'וב מאסטרמה זה משרה בלעדית?
זו משרה שהמעסיק החליט לפרסם אך ורק באתר ג'וב מאסטר,
כלומר פרטי המשרה וההתקשרות עם הגורם המגייס ידועים אך ורק לג'וב מאסטר.
חשוב להבהיר!
לאתרים שמעתיקים משרות ללא אבחנה מג'וב מאסטר, לרוב אין את פרטי ההתקשרות האמיתיים של איש/ת הקשר שאחראי על הגיוס בארגון למשרה זו.הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:G-Nessגודל חברה: 10001+תעשייה: טכנולוגית מידע ושירותיםאנו מובילים חזית של חדשנות טכנולוגית ומתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים ועסקיים בעולמות פיתוח תוכנה ותשתיות במיקור חוץ למאות לקוחותינו. החברה מונה 900 יוע...
ג’וב מאסטר