תמיכה טכנית בתחום התקשורת והרשתות

  • פתח תקווה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 29 ימים
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה
(מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון,
המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.דרישות:א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרוןהיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: JB-00139

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • תמיכה טכנית/ HELPDESK

    • פתח תקווה
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: תמיכה טכנית ( תמיכה מרחוק בלקוחות החברה) לחברת IT ואבטחת מידע מובילה במרכז הארץ דרוש/ה תומך/ת טכני לתמיכה בלקוחות המטה העבודה כוללת טיפול ותח…
    • לפני 9 שעות
  • נציג/ת תמיכה טכנית (tier 1)

    • פתח תקווה
    במסגרת התפקיד תוכל/י להעניק מענה מקצועי ומותאם אישית, להדריך ולהעביר ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו 🌟🔧. תוכל/י גם לבנות קשרי לקוחות ארוכי טווח, לתרום ישירות לשיפור המוצר ול…
    • לפני יומיים
  • נציג/ת תמיכה טכנית (tier 1)

    • פתח תקווה
    🔧 נציג/ת תמיכה טכנית (tier 1) - פתח תקווה לחברת מוצר בינלאומית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 1. התפקיד כולל מענה ללקוחות (טלפון ומייל), פתרון תקלות, הדרכות ושמירה על שביעות רצון.…
    • לפני 6 ימים