Office Admin

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
**Part-time - 3 days a week (Sunday, Tuesday, Thursday - 9:00-17:00 or 10:00-18:00)**At Finout, we've developed a powerful SaaS tool to help companies better understand and manage their cloud service costs. We're proud to have global customers like Wiz, The New York Times, Lyft, AppsFlyer, ARMIS, and many more. Our company is rapidly growing while maintaining a young and fun vibe!We're growing our team and are in search of a highly organized and proactive Office Admin to be the heart of our office in Tel Aviv. You'll help ensure everything runs smoothly - from welcoming guests to supporting employee experience and keeping the workspace efficient and inviting. This is a unique opportunity to join a dynamic and fast-paced startup and make an outsized impact on our day-to-day operations.Responsibilities:Responsibilities:
  • Welcome guests, offer refreshments, and escort them to meetings
  • Maintain a clean, organized, and inviting office environment
  • Provide logistical support for meeting rooms and company events
  • Manage daily orders for groceries, office supplies, and kitchen restocking
  • Receive deliveries and sort packages and mail
  • Coordinate with service providers (coffee, cleaning, maintenance, technicians)
  • Oversee and guide cleaning staff, including task management and quality control
  • Order and track equipment for new employees, and troubleshoot basic IT issues
  • Support meeting room equipment setupa (Zoom, projectors, speakers)
  • Assist with logistics for internal events (birthdays, team lunches, Happy Hours)
  • Help prepare onboarding materials and welcome kits for new hires
Requirements:Requirements:
  • Proactive attitude and ability to work independently
  • High service orientation and strong organizational skills
  • Ability to prioritize tasks in a dynamic and fast-paced environment
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Excellent English - written and spoken
  • Comfortable with basic tech tools (email, Google Drive, spreadsheets)
  • Previous experience in an administrative or service-oriented role - an advantage
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך01/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךתיאור התפקיד: לארגון מוביל דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה, שתהיה אחראית על ניהול שוטף של המשרד ותתמוך בהנהלה ובמחלקת משאבי אנ...16/07/2025תל אביבבונוסתיאור משרה- ניהול משרד, ניהול יומן המנכ"ל, שירות לקוחות - מענה טלפוני, משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות שונות. דרישות התפקיד-
  • ניסיון בתפקיד אדמיניסט...
18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...18/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךהמשרד הינו משרד בוטיק שעוסק בתחום האזרחי-מסחרי (ליטיגציה, נדל"ן וחדלות פירעון) התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני לפניות, טיפול במיילים,עבודה על מערכת "נט ה...23/06/2025מרכז, 1.88 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה מרכז הארץ תפקיד מפתח עם אחריות מלאה על תפעול המשרד וניהול צוות!שעות עבודה: א'-ה' 07:0016:30שכר: כ-12,000 ב...29/06/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךלחברה טכנולוגית דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה -ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! -ניסיון/ידע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי! -ניסיון/רקע ברכש - יתרון! אזור...06/06/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךedanel (כח אדם)
  • למרפאה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית *
הזדמנות לנהל, להשפיע ולהיות חלק ממערכת בריאות מצליחה!במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של המרפאה
אח...05/06/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה משרה מלאה, אפשרות ליום עבודה מהבית! תפקיד מגוון ומעניין בחברה יציבה ומתגמלת!מה בתפקיד? ניהול יומנים וסדר יום בקרה ומע...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office & Admin Assistant

    • תל אביב
    Bringoz is seeking a person to help with the daily operations of the company. We are looking for someone with a 'can-do' attitude, is a people-person and service & detail oriented.…
    • לפני חודש
  • System Admin

    • תל אביב
    system admin מנוסה ב-intune ו-sccm? יש לנו אתגר טכנולוגי מעניין במיוחד בשבילך לפרויקט ארוך טווח בסביבה טכנולוגית מתקדמת, דרוש/ה system admin עם ניסיון משמעותי בניהול והפצת תחנות …
    • לפני חודש
  • Project Operation Admin

    • בני ברק
    Anafa Group - חברת נדל"ן מובילה בייזום ניהול והשבחת פרוייקטים נדל"ניים בהיקפים של מיליוני שקלים, מגייסת Project Operation Admin לתפקיד רוחבי, דינמי ומגוון. הזדמנות נדירה להתמקצע בע…
    • לפני 27 ימים