מנהל/ת HELPDESK באגף מערכות מידע בארגון ממשלתי בחולון
- חולון
- משרה קבועה
- משרה מלאה
** שכר: 10,321 בסיס+ 315 נסיעות + 1,364 אחזקת רכב = 12,000 ₪ ברוטו חודשי סך הכל.
תיאור התפקיד:
- טיפול שוטף בתקלות משתמשים ביום יום, מציאת פתרונות ותחזוקת מערכות הממוחשבות.
- מתן תמיכה טלפונית למשתמשים בחיבור מרחוק.
- מתן מענה לתקלות חומרה, תוכנה ורשתות במחשבים נייחים, ניידים.
- הקמה וניהול של משתמשים ותיבות דואר כולל מתן הרשאות לתיקיות רשת.
- ניהול SLA וחלוקת עבודה לגורמים הרלוונטיים כולל צוות הטכנאים ובקרת עבודתם.
- ניהול מלאי ציוד, החתמת משתמשים ותיוק המסמכים במערכת.
- עבודה מול גורמי חוץ, רכש, נותני אחריות וספקי ציוד תקשורת.
- ניהול שוטף של ה - ZOOM ארגוני.
- תעודת בגרות מלאה לפחות.
- תואר אקדמי מוכר ע"י המל"ג - יתרון.
- לפחות 3 שנות ניסיון בארגון בו לפחות 500 משתמשים ועמדות קצה.
- לפחות 3 שנות ניסיון במתן מענה טלפוני שוטף בתמיכה טלפונית/ פרונטלית.
- ניסיון בהקמה וניהול של משתמשים ותיבות דואר ברמה גבוהה ומקיפה בכל אחת מהמערכות הבאות: Microsoft 365 / AD / Exchange On-Prem.
- ניסיון בהגדרה ותמיכה של חיבורי VPN לעבודה מהבית - יתרון.
- ניסיון בניהול צוות טכנאים - יתרון.
- היכרות מעמיקה בהרשאות תיקיות בסביבת Microsoft Windows / Servers
- ידע במערכות הפעלה - התקנה, הגדרות, אבחון תקלות.
- ידע במדפסות - הגדרה ואבחון תקלות.
- ידע בתוכנות אופיס (Excel / Word / Outlook ברמה גבוהה).
- ידע מקיף ב Zoom ארגוני - יתרון.
ג’וב מאסטר