נציג/ת שירות לקוחות בק אופיס

  • פתח תקווה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
- התפקיד הינו למגייסים טכנולוגיים תותחים שרוצים לעשות את דריסת הרגל שלהם לתפקיד
של ניהול לקוחות -מה בתפקיד?
- עבודה מול מנהלים מגייסים ודרגים בכירים במגזר הבטחוני, ארגוני אנטרפרייז והייטק.
- פניות יזומות ללקוחות חדשים ותחזוק קשר שוטף מול לקוחות קיימים, תוך מתן דגש על שירות
איכותי ומקצועי.
- פתיחת משרות טכנולוגיות לצוות הגיוס, ליווי תהליך הגיוס וקידום המועמדים.
- מתן מענה מהיר לדרישות הלקוח וליווי התהליך עד חתימה על חוזי העסקה, ביצוע תמחור
כדאיות וסגירת עסקאות.דרישות- ניסיון של שלוש שנים לפחות כמגייס/ת טכנולוגי/ת או בתפקיד מכירות מבית תוכנה - חובה.
- ניסיון בגיוס עובדי Outsourcing בעולמות ההייטק, ניהול מו"מ בנושאי שכר ותנאי העסקה.
- יכולות מכירה והתנסחות ברמה גבוהה מאוד.
- תקשורת בין אישית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת להנעת תהליכים באופן עצמאי ועמידה ביעדים.
- משרה מלאה | אזור הבורסה ברמת גן (קו רכבת) | התחלת עבודה מיידיתדרושים בתחוםמאפייני משרהלפרטי המשרההגש מועמדותמשרה מלאהלא נדרש ניסיוןתיאורדרוש.ה עובד.ת אחרי שרות צבאי לעבודה פיזית במשתלה שלנו, במושב סתריה ליד רחובות. העבודה נחשבת כעבודה מועדפת, בסביבה כיפית, דינאמית ומאתגרת.דרישותדרושה התחייבות לחצי שנה מינימום, משרה מלאה, לא כולל שבתות.דרושים בתחוםמאפייני משרהלפרטי המשרההגש מועמדותFishman Holdings, , , , ,משרה מלאהעד שנה ניסיוןתיאורחברת יבוא ושיווק מערכות בתחום הרפואה והבטיחות מחפשת רכז/ת תיקי לקוחות
תיאור התפקיד:
  • תפעול הזמנות המתקבלות מאנשי המכירות למול הלקוחות וממשקים פנים ארגוניים
  • חלק מצוות שירות הלקוחות - עבודה בצוות אך ניהול תיק לקוחות ואחריות ללקוחות ולהזמנות הקשורות בו.
  • תפקיד דינאמי, עבודה עם ממשקים, שירות, תפעול ובעיקר כזה שתורם בהצלת חיי אדם
היקף משרה: א' - ה' 8:00 - 17:00 , ישנה גמישות ואפשרי גם עד השעה 16:00
מיקום המשרה: פתח תקווהדרישותניסיון בעולם השירות - תמיכה תפעולית, עבודה עם סוכני שטח וממשקים פנים ארגוניים
יכולת ארגון גבוהה, יכולת קביעת סדרי עדיפויות וירידה לפרטים, יכולת עבודה בלחץ, אסרטיביות
היכרות טובה עם תוכנות האופיס
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - יתרון משמעותי.
תואר ראשון - יתרוןדרושים בתחוםמאפייני משרהלפרטי המשרההגש מועמדותמשרה מלאהתיאורמענה טלפוני ראשוני ללקוחות שיחות נכנסות
טיפול בתקלות מענה טכני ,סגירה וטיפול
הזנת נתונים במערכת
עבודה מול מחלקות שונות בחברהדרישותידע במתן שירות טלפוני - חובה
ידע בסיסי ביישומי מחשב - יתרון
מוסר עבודה גבוה
יכולת למידה גבוה
עבודה לטווח הארוך
שעות המוקד 07:45-20:00, 8 שעות משמרת:
משמרת בוקר: 07:45 עד 16:00, משמרת ביניים: 10:00 עד 18:00, ערב: 12:00 עד 20:00
ימי שישי לסירוגין משעה 08:00 עד 13:00
הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחדדרושים בתחוםמאפייני משרהלפרטי המשרההגש מועמדותמשרה מלאהתיאורמוקד שירות לקוחות לחברה גלובלית בנתניה
אווירה צעירה 😎
סיבוס 600 ₪ כל חודש 💶מודל בונוס עד 1000 ₪ 💶
ערבי צוות ואירועי חברה 🪩אפשרויות קידום, הכשרה על חשבון החברה !
שעות העבודה *גמישות -בוקר/ ערב/ סטודנט / הורה.🎗️דרישותלא נדרש ניסיון קודםדרושים בתחוםמאפייני משרהלפרטי המשרההגשת מועמדות למשרהשם המשרה: נציג/ת שירות לקוחות בק אופיסמכתב מקדיםהעלאת קובץ קו"חקובץ קורות חייםנא להעלות קובץ קורות חייםהתחברות / הרשמהמובטל דרושיםחיפושים נפוציםחיפוש עבודהחיפוש עובדים© 2000-2024 כל הזכויות שמורות לאתר "מובטל", לוח דרושים, חיפוש עבודה ומידע בתחום התעסוקה
  • הקטנת הפונט הגדלת הפונט חזרה לגודל פונט מקורי
  • ניגודיות בהירה ניגודיות קהה גווני אפור חזרה לצבעי המקור
  • ניווט בעזרת המקלדת
  • מיתוג קו-תחתון
  • הצהרת נגישות
אתר "מובטל" דרושים מותאם לכלל האוכלוסייה.למטרה זו אנו משתמשים בתוסף נגישות המותאם למערכות אתרי קוד פתוח, תוסף הנגישות הוטמע באתר והותאם על ידי צוות הפיתוח, אשר ביצעו את ההתאמות הייחודיות על מנת להתאימו לאתר בו אתם גולשים.האתר עומד בדרישה בהתאם לחוק שוויון זכויות עם מוגבלות תשנ"ח - 1998, שעבר שינוי בדצמבר 2012, אז נכנסו לתוקפן התקנות בנושא אתר נגיש (סעיף 35 לחוק), לפיו על כלל האתרים להיות נגישים.אתר אינטרנט נגיש נדרש לעמוד בהנחיות התקן הישראלי לנגישות 5568 של מכון התקנים, המבוסס על התקן הבינלאומי (Web Content Accessibility Guidelines 2.0) של גוף התקינה הבין-לאומי W3C World Wide Web Consortium.תוסף הנגישות מכיל את הרכיבים הטכנולוגיים הבאים:
- התאמה לעבודה ברזולוציות שונות - רספונסיביות של האתר.
- תצוגה ברורה של רכיבי האתר.
- התאמת האתר לדפדפנים שונים.
- אפשרות לשינוי גודל הגופן, הגדלה והקטנה, בכל דפי האתר.
- ניגודיות כהה - עבור כבדי ראייה.
- ניגודיות בהירה - עבור כבדי ראייה.
- ביטול צבעים והפיכת הצבעים לשחור לבן - עבור כבדי ראייה.
- ניווט בדפי האתר בעזרת המקלדת בלבד.
- פונט קריא- מחליף את הפונט לפונט אחיד לאורך כל האתר.
- קו תחתון לקישורים- מדגיש בעזרת קו סימון את הקישורים באתר.
- סמנים גדולים לגלישה לבעלי בעיות ראיה ופגיעות נוספות הדורשות סמן גדול.
- אפשרות להפעלת קורא מסך (אם הוא מותקן אצל הגולש).סייגים להנגשה
עשינו את מירב המאמצים להתאים את תוכנת ההנגשה על מנת להנגיש את תכני האתר לכל האוכלוסיות.
יחד עם זאת, יכול להיות שחלק מהדברים לא יעבדו כפי שהתכוונו בגלל שינוי קוד, עדכון תוכנות, עדכון דפדפנים ועוד. במקרה ונתקלתם בחוסר נגישות, אנו מתנצלים. אם נתקלתם בתוכן באתר שאינו מונגש, נשמח שתודיעו לנו ואנחנו נעשה את כל המאמצים להנגיש אותו.אנו תמיד שואפים לשפר ולייעל את השירות באתר בכלל ונגישות האתר בפרט ושואפים לספק שירות שווה לכל האוכלוסייה. המשך גלישה נעימה באתר ויום נעים.

Muvtal

הצעות עבודה דומות

  • Back Office / בק אופיס | נציגי שירות ומכירה

    • פתח תקווה
    • ₪ 40.00 per hour
    לחברה ותיקה בתחום הטכנולוגיה לרכב דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למרכז השירות בפתח תקווה ניסיון בשירות לקוחות פרונטלי /טלפוני חובה שירות פרונטאלי וטלפוני, בק אופיס, אופציה לשילוב מכירו…
    • לפני יומיים
  • נציג/ת מוקד בק אופיס לחברת ההייטק Questar - ראש העין

    • ראש העין
    תיאור המשרה: חברת ההייטק Questar מפתחת מוצרים טכנולוגים לניהול ציי רכב ומפעילה מוקד טכני ללקוחות החברה. המוקד נותן מענה ליבואני רכב המנויים לשירות של קווסטאר העוקב אחרי בריאות ו…
    • לפני 24 ימים
  • נציג/ת מוקד בק אופיס לחברת ההייטק Questar - ראש העין

    • ראש העין
    תיאור המשרה: חברת ההייטק Questar מפתחת מוצרים טכנולוגים לניהול ציי רכב ומפעילה מוקד טכני ללקוחות החברה. המוקד נותן מענה ליבואני רכב המנויים לשירות של קווסטאר העוקב אחרי בריאות ו…
    • לפני 24 ימים