Operations and HR Manager
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- Lead all HR activities end-to-end: sourcing, recruitment coordination, onboarding, employee engagement, payroll coordination, benefits administration, and well-being initiatives.
- Oversee day-to-day office operations Including vendor relationships and payments, office budgets, bank accounts, compliance and purchasing of supplies and services.
- Plan and execute company events, team-building activities, and offsites.
- MUST HAVE previous experience in a similar single-function role at an early-stage, fast-paced startup.
- Native English speaker or native-level proficiency in reading, writing, and professional communication.
- ניסיון בתחום - יתרון
- דובר רוסית ועברית - חובה
- דובר ספרדית - יתרון
- יכולת עבודה מול צוות...
מטבח מפנק חטיפים ב...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy