Technical Support Student
- רעננה
- משרה קבועה
- משרה חלקית
- Take ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution
- Researching, diagnosing, troubleshooting and identifying solutions to resolve system and product issues
- Ability to solve technical problems under pressure and time constraints, and manage customer escalations
- Extensive customer facing activities.
- Develop a deep understanding of the customers' technical environment
- Provide ramp activities, knowledge sharing, technical coaching and mentoring
- Help to document best practices in maintaining SAP BTP Portal Services
- Team player, be part of team, take tasks and contribute to the successes of the team.
- Demonstrate high professionalism and technical leadership
- Student of BS or MS in a relevant technical field.
- Experience with development tools.
- Experience with technical development support - an advantage
- Attention to detail and good problem-solving skills
- Results driven with excellent execution skills.
- Self-managed.
- Eager to learn new technologies and platforms in a short time.
- Excellent communication skills.
- Fluent English.
לחברה גדולה ומובילה בת...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy