מנהל.ת מחלקת דיגיטל
- חולון
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- ניהול הדיגיטל מתוך היכרות מעמיקה עם מותג בזק, שפת המותג, אסטרטגיה שיווקית ומוצרית של החברה
- ניהול תוכן בדיגיטל (כתבות תוכן לסוגיהן, תוכן בווידאו, SEO) קידום אורגני
- רכש מדיה דיגיטלית ואופטימיזציה ( PPC , מדיה ישירה CPM,, פרוגרמטי, כלים שונים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות)
- ניהול ספקים במדיה, טכנולוגיה, קריאטיב, עיצוב, תכנות
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים כגון שיווק פרטי ועסקי, אגפי מוצרים ומחקר, תקשורת שיווקית ,
ועבודה מול ממשקים חיצונים: משרדי הפרסום, דיגיטל, טכנולוגיה, מעצבים, חברת בקרת מדיה
- ניהול הדוק של תקציבים וספקים.
- להט והבנה מעמיקה של התחום - "חיית דיגיטל"
- יכולת גבוהה לניהול מו"מ בתחומי רכש
- יכולת עבודה בלו"זים צפופים ועבודה עם ריבוי משימות
- יצירתיות ודינמיות
- יכולת למידה עצמית גבוהה
- ניסיון של 3-4 שנים בניהול דיגיטל בארגון B2C גדול, בדגש על מדיה מוטת תוצאות, ניהול תוכן בדיגיטל- חובה
- ניהול צוות מדיה IN-HOUSE - יתרון
- ידע וניסיון בעולמות הלקוחות ברמת החוויה של הלקוח וממשק משתמש
- ניסיון בניהול פרויקטים, ניהול ספקים, יכולות מו"מ, ניהול תקציבים
- הבנת האסטרטגיה הדיגיטלית, היכרות והבנת תחום הדיגיטל והמגמות בעולם
- קריאטיביות והכירות מעמיקה של עולמות הפרסום
- ידע ברכש מדיה דיגיטלית ואופטימיזציה ( PPC , מדיה ישירה CPM,, פרוגרמטי, כלים שונים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות)
- נכונות לשעות גמישות וזמינות גבוהה
ג’וב מאסטר