נציג/ת תמיכה טכנית ושירות לקוחות
- נתיבות
- הכשרה
- משרה מלאה
- מענה לקריאות שירות והנחיית לקוחות לפתרון בעיות
- תיעוד תקלות במערכות CRM מערכת תמיכה- FreshDesk
- בדיקות טכניות ראשוניות, העברת תקלות מורכבות לצוות הפיתוח/ מוצר באמצעות JIRA
- מעקב אחר קריאות פתוחות עד לסגירתן וטיפולן
- הדרכת לקוחות ותמיכה בתהליכי הטמעה
- ניסיון קודם בתמיכה טכנית / שירות לקוחות - כשנה
- כישורי תקשורת ברמה גבוהה ויכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
- סבלנות, תודעת שירות גבוהה, ויכולת עבודה תחת לחץ
- יכולת עבודה עצמאית
- עברית רהוטה
- שליטה טובה ביישומי מחשב ובמערכות CRM
- היכרות עם מערכות מידע כגון CRM / FreshDesk
- ניסיון מחברה טכנולוגית או מתחום הקמעונאות
- אנגלית ברמה טובה
- מערכת ניהול פרויקטים וליווי משימות באמצעות JIRA
שליטה באופיס כולל אקסל . זמינות למשרה מלאה 8.00-17.00 , ימי ו'...03/08/2025כל הארץדרושים נציגי שירות!הזדמנות להצטרף לחברה מובילה עם תנאים מעולים!מיקום: נתיבות תחילת קורס: 27/08מה אנחנו מציעים? שעות עבודה נוחות וגמישות הכש...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊
Mploy