לאוניברסיטת ניו יורק בתל אביב (שלוחה של NYU) דרוש/ה עובד/ת לתפקיד כספי ותפעולי

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 14 ימים
פרטי מגייס/ת המשרה:תיאור המשרה:לאוניברסיטת ניו יורק בתל אביב (שלוחה של NYU) דרוש/ה עובד/ת לתפקיד כספי ותפעולי Program Assistant.
ישנה אופציה לגמישות ל-75% משרה.
התפקיד עוסק בתמיכה כספית, תפעולית ואדמינסטרטיבית בפעילות האקדמית והסטודנטיאלית.
התפקיד כולל רכש והזמנות, הכנת תשלומים, מו"מ עם ספקים, ניהול ותפעול של חוזים, דוחות תקציב, ניהול קופה קטנה, ניהול משרד ותפעול אירועים.
העבודה בתל אביב. שעות עבודה 09:00-17:00 אולם דרושה גמישות לעבודות בשעות משתנות בהתאם לפעילות השוטפת.
NYU Tel Aviv (a branch of New York University) is looking for a Program Assistant to provide financial, operational, and administrative support for our academic and student activities.
There is flexibility for a 75% position
إلى فرع جامعة نيويورك في تل أبيب (NYU Tel Aviv) مطلوب/ة موظف/ة لمنصب مالي وتشغيلي - مساعد/ة برنامج (Program Assistant).
تشمل الوظيفة الدعم المالي، التشغيلي والإداري للنشاط الأكاديمي والطلابي.
تتضمن المهام: المشتريات والطلبات، إعداد المدفوعات، التفاوض مع الموردين، إدارة وتشغيل العقود، تقارير الميزانية، إدارة صندوق نقدي صغير، إدارة المكتب وتشغيل الفعاليات.
مكان العمل: تل أبيب.
ساعات العمل: 09:00-17:00، مع الحاجة إلى المرونة للعمل في ساعات متغيرة حسب نشاط المؤسسة.
جامعة نيويورك في تل أبيب هي جهة توظيف تلتزم بمبدأ تكافؤ الفرص (انظر التفاصيل باللغة الإنجليزية).דרישות המשרה:
  • תואר ראשון.
  • שנה עד שנתיים ניסיון בתחום הכספים/אדמיניסטרציה (בדיקת חשבוניות, הכנת תשלומים).
  • אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה ודיבור), ערבית יתרון.
  • היכרות מעמיקה ושליטה בתוכנות Office, בעיקר Excel.
  • יסודיות, ירידה לפרטים, עמידה בזמנים.
  • אוריינטציה טכנית.
  • נסיון קודם בעבודה בארגון רב תרבותי - יתרון.
  • Bachelor’s degree.
  • 1-2 years of experience in finance/administration (e.g., invoice review, payment preparation).
  • Highly proficient in English and Hebrew (written and spoken); Arabic is an advantage.
  • In-depth knowledge and proficiency in Microsoft Office software, especially Excel.
  • Thoroughness, attention to detail, and ability to meet deadlines.
  • Technical orientation.
  • Previous experience working in a multicultural organization is an advantage.
  • لقب أول (بكالوريوس).
  • سنة إلى سنتين خبرة في مجال المالية/الإدارة (مراجعة فواتير، إعداد مدفوعات).
  • مستوى عالٍ جداً في اللغتين العبرية والإنجليزية (كتابة وتحدثاً)، اللغة العربية - أفضلية.
  • إلمام تام وإجادة لبرامج Office، وخاصة Excel.
  • الدقة، الاهتمام بالتفاصيل، الالتزام بالمواعيد.
  • توجّه تقني.
  • أفضلية لمن لديهم خبرة سابقة في العمل في منظمة متعددة الثقافات.
מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9504452הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs

ג’וב מאסטר

הצעות עבודה דומות

  • דרוש/ה עובד/ת לחדר בקרה בבניין משרדים תל אביב

    • תל אביב
    תיאור המשרה: דרוש/ה עובד/ת לחדר בקרה בבניין משרדים תל אביב עבודה בימים א-ה במשמרות צהריים /לילה בלבד ! ימים שישי ושבת משמרות 24/7 שליטה במערכות כיבוי אש , מיזוג אוויר , חניוני…
    • לפני חודש
  • למרכז עזריאלי תל אביב דרוש/ה עובד/ת חדר בקרה

    • תל אביב
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: היקף משרה: מלאה, ימים א’-ש’ שעות עבודה: משמרות, חדר הבקרה מאויש 24/7. מקום העבודה : תל אביב השתלבות בצוות מוביל הכשרה תינתן במקום המשרה מת…
    • לפני יומיים
  • עובד/ת מקצועי/ת לתל אביב | חצי משרה

    • יפו
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: למתן שירותי בריאות דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת / גרונטולוג/ית / אח/ות מוסמכ/ת תנאים אטרקטיביים למתאימים | הכשרות, הדרכות וכנסים מקצועיים על חשבון …
    • לפני 8 ימים