(Brand Manager) מנהל/ת מותג
LocalizeOS
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- גיבוש האסטרטגיה השיווקית והטקטית של המותג, כולל ניתוח שוק ומתחרים.
- אחריות על יוזמות אסטרטגיות לשיפור נוכחות המותג וערכיו, בשיתוף עם צוותי הפיתוח והמוצר.
- ניהול ובקרה על תקציב השיווק. מעקב אחר עלויות וניהול דוחות תקציביים.
- מעקב אחר טרנדים עדכניים והתאמת התכנים למגמות שוק.
- תכנון, ניהול והוצאה לפועל של קמפיינים שיווקיים רחבים, החל משלב הרעיון ועד לניתוח ביצועים.
- אחריות על תוכן קריאטיבי (פוסטים, רילס, סטוריז), ועל כתיבה שיווקית וניהול תכנים במגוון ערוצים (כולל דיוור שיווקי).
- אחריות על ניתוח ביצועי התוכן והקמפיינים, ושימוש בדאטה לשיפור מתמיד (Google Analytics, Meta Business Suite).
- הפקה וניהול של וובינרים, כנסים ואירועים (פיזיים ודיגיטליים).
- התנהלות שוטפת, חשיבה משותפת ומענה למחלקת המכירות וה-CSM.
- ניהול שוטף של התקשורת מול ספקים חיצוניים (משרדי פרסום, גרפיקאים, בתי הפקה וכו').
- איתור וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגים, משפיענים וגורמים מובילים בענף הנדל"ן.
- תואר ראשון בשיווק או בפרסום
- ניסיון של 2-3 שנים בתפקידים דומים בתחום הדיגיטל, פרסום והשיווק.
- הבנה מעמיקה בסושיאל מדיה: יצירת תוכן וניהול פלטפורמות (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok).
- שליטה בכלים דיגיטליים לניהול תוכן, ניתוח נתונים ודיוורים.
- יכולת עבודה מול ספקים ועמידה בלוחות זמנים.
- העבודה במשרה מלאה והיברידית בתל אביב (בקרבת רכבת)