לחברה מובילה בתחום האלקטרוניקה דרוש/ה מתאם/ת Back Office
- לוד
- משרה קבועה
- משרה מלאה
ניהול ותיאום הזמנות: הפקת תעודות משלוח, חשבוניות, תיאום אספקות ומעקב גבייה.
תמיכה שוטפת באנשי המכירות ומתן שירות מקצועי ללקוחות החברה.
עבודה אדמיניסטרטיבית כוללת (הפקת דוחות ניהול, מענה שוטף על מיילים, עבודה מול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה).
היקף המשרה: מלאה. עבודה בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:30 .
תנאים טובים למתאימים/ות.דרישות המשרה:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושליטה בתוכנות OFFICE - חובה.
- ניסיון עם תוכנת SAP - יתרון משמעותי.
- תפקיד מעניין ומאתגר הדורש רמה גבוהה של ארגון וסדר, אחריות, עצמאות, גישה שירותית,
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בלחץ/עבודה רב משימתית/עבודה בצוות.
ג’וב מאסטר