מנהל/ת צוות שירות לקוחות

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 9 ימים
התפקיד כולל ניהול שוטף של צוות נציגי שירות לרבות חניכה, ליווי מקצועי ומשובי שיחות, פתרון בעיות מורכבות וטיפול בסקרים של לקוחות, ניתוח נתונים תפעוליים, הסקת מסקנות לשיפור ודוחות שירות לקוחות.
הובלת פרויקטים פנים-מחלקתיים והטמעת תהליכי עבודה חדשים, השתתפות בפורומים ניהוליים ותכנון אסטרטגיית השירות של הבית.
ממשק עבודה שוטף עם דרג בכיר, מחלקות תפעול, מכירות, רגולציה ו-ITדרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים - חובה
ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות שירות - חובה
הבנה והיכרות עם עולם שוק ההון, מוצרים פיננסיים ורגולציה רלוונטית - יתרון תודעת שירות גבוהה, יכולת הנעת עובדים, כישורי תקשורת ובניית צוות
אוריינטציה טכנולוגית ויכולת עבודה עם מערכות CRM, דוחות ומערכות שירות
יכולת אנליטית, סדר וארגון, והובלת תהליכים חוצי ארגוןהיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 190214

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • מנהל/ת צוות שירות לקוחות

    • רעננה
    לחברה מובילה בתחום המסחר מחפשים מנהל/ת צוות שירות לקוחות עם ניסיון ניהולי, הבנה עמוקה במסחר בפורקס, ותשוקה להעניק חוויית שירות יוצאת דופן. זו הזדמנות להוביל צוות שירות מקצועי ודי…
    • לפני חודש
  • מנהל/ת צוות שירות

    • פתח תקווה
    • ₪ 45.00-50.00 per hour
    לחברת קישורית שירותי קול סנטר ומענה אנושי לעסקים דרוש/ה מנהל/ת צוות שירות לתפקיד דינמי מעניין ומאתגר. מתאים גם לאחמ"ש/ית הרוצים להתקדם קורות חיים |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות …
    • לפני חודש
  • מנהל/ת חשבונות/ שירות לקוחות

    • כפר סבא
    דרוש/ה מנהל/ת חשבונות/ שירות לקוחות לחברה בקיבוץ יקום! במסגרת התפקיד: גבייה וטיפול בתשלומי רוכשים, ליווי לקוחות החברה (רוכשי דירות) מרגע חתימת החוזה ועד למסירת הדירה, טיפול בהסכמי …
    • לפני 3 ימים