אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה חלקית
  • לפני 17 ימים
התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL.
העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם לקוחות
כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
שליטה מלאה ב EXCEL.היקף משרה: משרה חלקיתקוד משרה: JB-17219

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • דרוש/ה איש/ת קשרי לקוחות עסקיים - עבודה מהבית

    • ירושלים
    • ₪ 6,000-8,000 per month
    מזכירה למרפאת שיניים פרטית באשדוד , משרה חלקית , ימי שני ושלישי מ 9-17 יום חמישי 9-14 יום ראשון שעה אחת גמישה . דרישות נסיון קודם , יחסי אנוש טובים , עבודה בצוות , אחריות אמינו…
    • לפני חודשיים
  • נציג.ת מכירות טלפוניות - עבודה מהבית

    • ירושלים
    • ₪ 40.00 per hour
    לחברת "דרך ההיי.טק" המפתחת קורסים טכנולוגיים לילדים ולבני נוער דרוש\ה מוכרן\ית עבודה מהבית כחלק מצוות מכירות ובכפוף למנהלת אגף שיווק. יצירת קשר עם לקוחות שהשאירו פרטים לרכישת קור…
    • לפני 13 ימים
  • דרושים/ות יועצי/ות לימודים לעבודה מהבית

    • ירושלים
    לחברת ייעוץ והכוונה בתחום הלימודים דרושים/ות יועצי/ות לימודים לעבודה מהבית. התפקיד כולל מתן שירות, הכוונה וייעוץ טלפוני למתעניינים בלימודים. *העבודה מהבית למעט שבועיים של הדרכה…
    • לפני 16 ימים