מנהל/ת אדמיניסטרטיבית
- פתח תקווה
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- עבודה שוטפת מול הנהלת חשבונות לרבות הוצאת הזמנות
- הקמת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות, כולל טיפול ומעקב צמוד עד להשלמת התהליך
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
- ניהול יומן של סמנכלית משפטית של החברה
- תמיכה וגיבוי עמדת קבלה במידת הצורך
- עבודה מול ממשקים רבים (פנימיים וחיצוניים)
- טיפול שוטף בהגשות מקוונות של נסחים מרשם החברות, רישום שעבודים, מסמכי הקמת חברות ועוד.
- הכרות ועבודה עם סאפ- יתרון
- ניסיון קודם בחברה קבלנית/חברה לניהול פרויקטים - יתרון משמעותי
- ניסיון בעבודת Back Office - יתרון משמעותי
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת עם שליטה ביישומי Office לרבות Excel - חובה
- אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה
- יכולת עבודה ולמידה עצמאית כולל עבודה במצבי לחץ עם ממשקים מרובים
- דייקנות, אחראיות ויסודיות עם תשומת לב לפרטים הקטנים
- יחסי אנוש מעולים
- ניסיון בתפקיד אדמיניסט...
- למרפאה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבית *
ניהול שוטף של המרפאה
אח...05/06/2025פתח תקווה, 6.21 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה משרה מלאה, אפשרות ליום עבודה מהבית! תפקיד מגוון ומעניין בחברה יציבה ומתגמלת!מה בתפקיד? ניהול יומנים וסדר יום בקרה ומע...04/07/2025פתח תקווה, 6.21 ק"מ ממיקומךלחברת בנייה מובילה דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיביתמיקום: פתח תקווהדרישות:
- הקמת כנסים, השתתפות בהם ורישום פרוטוקולים
- תפעול אופרטיבי מו...
Mploy