מנהל/ת הצלחת לקוח
- ראש העין
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- ניהול ותיאום תהליך קליטת הלקוח מרגע סיום שלב המכירה: הקמת הלקוח במערכות, חפיפה/אונבורדינג, תיאום ציפיות
- אחריות על ההתנהלות מול הלקוח בהיבטים כספיים: גבייה שוטפת, ניהול מאזן הלקוח, טיפול באובליגו, מעקב אחרי תשלומים והתחשבנויות
- שירות לקוחות שוטף: מענה לפניות, פתרון בעיות, שיפור חוויית הלקוח ושימור לקוחות
- ייזום והפקת דוחות שירות ודוחות תפעוליים ללקוחות ולגורמים פנימיים
- ניהול מדדים תפעוליים (KPIs) והובלת תהליכים לשיפור וייעול
- תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/משפטים או תחומים נוספים רלוונטיים- חובה
- ידע ומיומנויות בתוכנות Excel, PowerPoint - חובה
- ידע וניסיון בתוכנת SAP - יתרון; ניסיון עבודה עם CRM
- ניסיון מקצועי בעבודה מול לקוחות/הנה"ח לקוחות- יתרון
- יכולת ניהול מידע בצורה סדורה ושיטתית
- יכולת אנליטית וחשיבה פיננסית, הכרות עם מודלים עסקיים והבנה כלכלית מעמיקה - יתרון
- הבנה עסקית ומסחרית - יתרון
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, אסרטיביות ויכולת גבוהה לניהול ולמידה עצמאית
Mploy