דרוש.ה מנהל.ת מוקד שירות לקוחות בפ"ת לחברה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות טכני קטן מה כולל התפקיד: אחריות ניהולית ומקצועית ל- 12 מוקדני שרות וניהול העבודה שלהן: שיבוץ ושילוח טכנאים, תיאום בדיקות בקרה שנתיות, עבודת back-office , טיפול בהצעות מחיר ובנוסף הגדרת שגרות עבודה , נהלים ותהליכי עבודה בין הממשקים השונים בחטיבה, איתור צרכים משתנים לעבודה במערכות התומכות ואפיון שינויים בהתאם לתהליכי ונהלי העבודה המשתנים במוקד. הגדרת מדדי ביצוע מרכזיים למערך השירות, אפיון והפקת דוחות לבקרת היעדים, הטמעתם ובקרת ביצועים. המשרה מלאה א-ה 08:00-17:00 בפ"ת מה חשוב להביא איתך לתפקיד: נסיון ניהול קודם ממוקד שירות טכני- חובה שליטה טובה ביישומי office בדגש על excel שליטה בתוכנת priority יתרון נא לשלוח קו"ח למייל |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| חשובבב - לציין משרה 296555