Helpdesk - ירושלים
- ירושלים
- הכשרה
- משרה מלאה
איש/ת צוות בתפקיד תמיכה בהפעלת מחשב והרשת הארגונית במתן שירות ותמיכה טכנית (Help Desk ) לעובדי מערך הדיגיטל הלאומי במחשבים, ציוד היקפי ותוכנות, התקנה, תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ויישומים, ניהול וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת, תיעוד תקלות ופתרונות במערכת קריאות שירות, שירות ותמיכה לחדרי התקשורת, עמדות העבודה וחדרי הישיבות.דרישות המשרה:דרישות:
שנת ניסיון לפחות כתומך/ת טכני/ת או Helpdesk
ידע בתמיכה בסביבת Microsoft, כולל מערכות הפעלה
Windows ויישומי Office
ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות
ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה )מחשבים, מסכים,מדפסות
היכרות עם מערכת Exchangeמתאים ל:חיילים משוחרריםמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9499362הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:תיגבור חברה ארצית לשרותי כ"אגודל חברה: 2-10תעשייה: תוכנת מחשבקבוצת תיגבור - מובילה בגיוס והשמה בתחומי: כח-אדם , סיעוד , שמירה ואבטחה ,הייטק , בכירים ו-outsourcing . תיגבור מתמחה בניהול פרויקטים ארציים. לתיגבור...
ג’וב מאסטר