IT Help Desk

Gett

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 13 ימים
Description:Are you looking for your next challenge in the high-tech industry?Gett is looking for an Experienced Help Desk Engineer as a part of the IT team, supporting 400 employees and responding to all helpdesk tickets in a dynamic environment.The ideal candidate will be self-motivated, enthusiastic, and work well as part of the local IT team.If you have a strong technical orientation and experience as an IT Helpdesk this is a great opportunity for you! If you enjoy working for an IT-centric company with the newest technology, surrounded by great people and a cool environment then Gett is for you.Responsibilities
  • Support IT-related incidents \ requests of users and support existing systems and services.
  • Maintaining an inventory of IT assets, setting up new users, and assorted other IT-related tasks plus general maintenance of all hardware \ software.
  • Stay user-focused and quickly respond to technical requests either by phone, mail or in person while documenting in the helpdesk ticketing system.
  • Diagnose and resolve technical hardware \ software issues in a mixed Windows \ Mac environment.
  • Identify and escalate situations that require urgent attention.
  • Follow up with customers, provide feedback and see problems through to resolution.
Requirements:
  • 3 years of hands-on experience in supporting 200+ users' environments.
  • Experience with Microsoft Azure AD Domain environment (Permissions, Servers and Roles).
  • Experience in a Windows operating system environment- must.
  • Experience in a Mac operating system environment- advantage.
  • Experience with Microsoft Office 365 \ Google Apps.
  • Experience with Python - advantage
  • Customer service-oriented, Strong communication skills and the ability to thrive under pressure.
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail.
  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
  • Knowledge of networking systems (firewalls, switches, wifi) – advantage.
  • Relevant certifications - advantage.
  • High level of English in both reading and writing - must.
תיאור משרה:Requirements in local language:

Gett

הצעות עבודה דומות

  • למכללת שנקר דרוש/ה איש/ת HELP DESK/IT

    • רמת גן
    תיאור המשרה: טיפול בתקלות תוכנה וחומרה. התקנת ציוד מחשוב. מתן תמיכה ומענה לכלל משתמשי המכללה - סגל הוראה וסגל מנהלי. מענה במשרדי המחלקה ותמיכה מרחוק. עבודה בצוות, סביבה צעיר…
    • לפני חודש
  • לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש /ה נציג /ת Help desk

    • ראשון לציון
    תיאור המשרה: לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה נציג/ת Help desk התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית בכל סביבת המשתמש לכלל עובדי החברה, פתרון ומענה לתקלות במערכות החברה, מתן שירות טלפונ…
    • לפני חודשיים
  • Help Desk - תוכנה | תמיכה טכנית - תוכנה

    • ראשון לציון
    לחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk). התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות החברה. עבודה מול הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים בארץ ובחו"ל. ת…
    • לפני 24 ימים