תמיכה טכנית Tier 1 למוקד ברחובות

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
מוקד המטפל בכ-30 קריאות ביום בעברית ובאנגלית, ומהווה שלב ראשון בפתרון תקלות של כלל הקמפוס.
במסגרת התפקיד תינתן תמיכה טלפונית ופרונטלית במידת הצורך (עמדת קבלת קהל), כולל טיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד קצה ותקשורת.
משרה מלאה במשמרות: 8:00, 9:00, 10:00 (9 שעות)דרישות:
דרישות:
לפחות 6 חודשי ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית או שירות טכני צבאי
תעודת בוגר קורס מקצועי בתחום המחשוב (או ניסיון צבאי רלוונטי)
שליטה גבוהה בעברית ואנגלית בדיבור
ניסיון בתמיכה ב-Windows, Outlook, CRM, Office
היכרות עם דרייברים, כרטיסי מסך (כולל בדיקת גרסאות), איתור תקלות במסכים מרצדים
ניסיון בבדיקת תקשורת (ping), בפקודות CMD ופתרון תקלות חיבור למדפסות
הבנה בסיסית בחומרה, דרייברים וציוד קצהיתרון:
היכרות עם Linux ו-Mac
ניסיון נוסף בתחום התקשורת וחומרההיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 11621

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • איש/אשת תמיכה טכנית

    • המרכז
    התפקיד כולל עבודה מול משתמשים פנים ארגוניים, מתן מענה בתחום ה- IT ומתן מענה אפליקטיבי על תוכנות ומערכות רפואיות. דרישות: ניסיון קודם בתמיכת משתמשים פנים ארגוניים/ תמיכה טכנית/ ה…
    • לפני 12 שעות
  • תמיכה טכנית/ HELPDESK

    • פתח תקווה
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: תמיכה טכנית ( תמיכה מרחוק בלקוחות החברה) לחברת IT ואבטחת מידע מובילה במרכז הארץ דרוש/ה תומך/ת טכני לתמיכה בלקוחות המטה העבודה כוללת טיפול ותח…
    • לפני 12 שעות
  • נציג/ת תמיכה טכנית (tier 1)

    • פתח תקווה
    במסגרת התפקיד תוכל/י להעניק מענה מקצועי ומותאם אישית, להדריך ולהעביר ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו 🌟🔧. תוכל/י גם לבנות קשרי לקוחות ארוכי טווח, לתרום ישירות לשיפור המוצר ול…
    • לפני יומיים