תמיכה טכנית Tier 1 למוקד ברחובות
- המרכז
- משרה קבועה
- משרה מלאה
במסגרת התפקיד תינתן תמיכה טלפונית ופרונטלית במידת הצורך (עמדת קבלת קהל), כולל טיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד קצה ותקשורת.
משרה מלאה במשמרות: 8:00, 9:00, 10:00 (9 שעות)דרישות:
דרישות:
לפחות 6 חודשי ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית או שירות טכני צבאי
תעודת בוגר קורס מקצועי בתחום המחשוב (או ניסיון צבאי רלוונטי)
שליטה גבוהה בעברית ואנגלית בדיבור
ניסיון בתמיכה ב-Windows, Outlook, CRM, Office
היכרות עם דרייברים, כרטיסי מסך (כולל בדיקת גרסאות), איתור תקלות במסכים מרצדים
ניסיון בבדיקת תקשורת (ping), בפקודות CMD ופתרון תקלות חיבור למדפסות
הבנה בסיסית בחומרה, דרייברים וציוד קצהיתרון:
היכרות עם Linux ו-Mac
ניסיון נוסף בתחום התקשורת וחומרההיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 11621
ג'ובנט