כלכלנ/ית בקרה תקציבית
- ראש העין
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- אחריות כספית על הבקרה התקציבית של מספר פרויקטים לרבות סגירות חודשיות, רבעוניות ושנתית.
- בתפקיד זה יהיה עליך לבנות תחשיב פרויקט על היבטיו השונים ובניית תחזיות.
- סביבת העבודה הינה עם ממשקים רבים בארץ ובחו"ל
- עבודה עם מערכות גלובליות רבות ודיווחים לחו"ל בהתאם לעמידה בלו"ז
- בתפקיד זה תהייה בקשר ישיר עם הלקוח לנושאים הכספיים
- יתרון לבעלי ניסיון קודם בתחום הכרה בהכנסה
- יתרון לבעלי ניסיון במו"מ עם חוזים גלובליים
- מיקום המטה: משרדי ראש העין, עם זאת, קיים צורך להגעה לאתרי החברה ברחבי הארץ בתדירות גבוהה.
- בניית תוכניות ארוכות טווח להחזר השקעה ומעקב שוטף במטרה להבטיח עמידה ביעדים.
- בקרה על מרכזי העלויות עבור יחידות ה- Field Service ומרכז הלוגיסטי בישראל.
- ביצוע ניתוחים כלכליים מעמיקים למשל: תוצאות מרכזי עלות, עלויות גולמיות, עלויות החזרות, תמחור עלויות עובדים בפרויקטים , תעריפי שעות.
- הובלת הכנת תקציב שנתית לכל יחידה עסקית
- הכנת דוחות חודשיים
- עבודת צוות עם מנהלי פרויקטים ואנשי השירות כמו גם עם קולגות מחו"ל
- התפקיד הינו בעל עצמאות ואחריות משמעותית, תחת ניהול סמנכ"לית הכספים תוך שיתוף פעולה עם צוות כלכלנים מקצועי ומקסים, אשר יעניק תמיכה והכוונה מקצועית.
- תואר ראשון בכלכלה או תואר רלוונטי דומה- חובה
- ניסיון בן 3 שנים לפחות בתחום הכספים, יתרון לתפקיד דומה.
- אנגלית ברמה גבוהה הכוללת שיח, כתיבה וקריאה- חובה!
- עברית ברמה טובה - חובה.
- ניסיון בניהול מו"מ - יתרון
- הכרת אקסל ברמה גבוהה.
- ניסיון בעבודה עם מערכתSAP או מערכת דומה אחרת.
- יכולת ניתוח ואנליזה גבוהות.
- התמודדות עם ריבוי משימות בעת הצורך
- אנו מחפשים אדם של אנשים, בעל יכולת לעבודה צוות ושיתופי פעולה
- רמת שירותיות גבוהה.
- Financial responsibility for budget control of several projects, including monthly, quarterly, and annual closures.
- In this role, you will need to build project calculations on various aspects and create forecasts.
- The work environment involves many interfaces both domestically and internationally.
- Work with numerous global systems and reporting to abroad according to deadlines.
- In this role, you will have direct contact with the client regarding financial matters.
- Advantage for those with prior experience in revenue recognition.
- Advantage for those with experience in negotiating global contracts.
- Headquarters location: Petah Tikva offices; however, there is a need to travel to company sites across the country frequently.
- Building long-term plans for return on investment and ongoing monitoring to ensure goal achievement.
- Control over cost centers for the Field Service units and the logistics center in Israel.
- Conducting in-depth economic analyses, such as: cost center results, raw costs, return costs, employee cost pricing in projects, hourly rates.
- Leading the preparation of the annual budget for each business unit.
- Preparing monthly reports.
- Teamwork with project managers and service personnel as well as with colleagues from abroad.
- The role offers significant independence and responsibility, under the management of the CFO, while collaborating with a professional and wonderful team of economists who will provide support and professional guidance.
- Bachelor's degree in Economics or a similar relevant degree - mandatory.
- At least 3 years of experience in finance, with an advantage for a similar role.
- High level of English, including speaking, writing, and reading - mandatory!
- High level of Hebrew - mandatory.
- Experience in negotiation - an advantage.
- High proficiency in Excel.
- Experience working with SAP or a similar system.
- High analytical and analytical skills.
- Handling multiple tasks as needed.
- We are looking for a people person, capable of teamwork and collaboration.
- High level of service orientation.
- Responsible for project from its incep...
- ניהול תוכנית ההגירה התקשובית של הפרויקט היעודי
- תכנון, הובלה וניהול תהליכי ...
Mploy