מנהלת משרד / עוזרת אישית
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- דרושה מנהלת משרד / עוזרת אישית אזור השרון* לחברה יזמית ודינמית דרושה מנהלת משרד ועוזרת אישית ייצוגית ומנוסה לתפקיד מפתח הכולל: ניהול יומן אישי ועסקי תיאום מול גורמים בארץ ובחול תמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה דרישות חובה: עברית ואנגלית ברמת שפת אם (דיבור, קריאה וכתיבה) ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול משרד ידע בהנהלת חשבונות בסיסית שליטה מלאה ביישומי office (word, excel) ותוכנות חשבונאיות יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, דיסקרטיות ויחסי אנוש מצוינים יתרון משמעותי: תואר ראשון במשפטים ורישיון עריכת דין ניסיון בעבודה מול הנהלה ובעלים * קורות חיים יש לשלוח למייל: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|*
Mploy