מזכירות / פקידות | ניהול נדל"ן

  • פתח תקווה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 21 ימים
לחברת תיווך נדל"ן מובילה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ה ואחראי/ת סושיאל! עבודה במשרדים חדשים ויוקרתיים ללא ניסיון קודם! התפקיד כולל: ניהול שוטף של המשרד, ניהול לו"ז ותיאום פגישות, קבלת אורחים, תחזוקה שוטפת של עמודי הסושיאל ועוד. היקף משרה: ימים א׳-ה׳ 6-7 שעות עבודה ביום בלבד. שכר: 42 לשעה+ נסיעות+ חנייה+ קליטה לחברה מהיום הראשון עם שלל תנאים! ריאיון קצר ומתחילים! שלחו קו"ח: |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • מזכירות / פקידות | ניהול נדל"ן

    • תל אביב
    אני מגייסת לחברת נדל"ן מובילה בת"א מזכיר.ת חברה. במסגרת התפקיד ניהול מספר יומנים, תיאום טיסות לחו"ל ועבודות אדמיניסטרציה שונות. משרה מלאה, תנאים מעולים למתאימים.ות! דרישות: ניסיון …
    • לפני 14 ימים
  • לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה סוכן/ת מכירות פרונטלי

    • בני ברק
    תיאור המשרה: חברת סטאר-קוואליטי הינה חברת שיווק ויזמות נדל"ן בחו"ל ללקוחות ישראלים. בימים אלו החברה מתרחבת ומגייסת סוכני מכירות עם אמביציה ורצון להצליח! התפקיד כולל ניהול פגישו…
    • לפני 10 ימים
  • מנהל/ת פרוייקטים ליזמית נדל"ן מובילה

    • הוד השרון
    תיאור המשרה: לחברת נדל"ן יזמית מובילה דרוש/ה מנהל/ת פרוייקטים לביצוע. המשרה משלבת נוכחות באתרים במהלך ביצוע העבודות ועבודה במשרד החברה לאחר סיום העבודות באתרים. אחריות על מספר …
    • לפני 9 ימים