רכז/ת שירות לקוחות למפעל במפרץ חיפה

  • חיפה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני יום
תיאור המשרה:תיאור התפקיד וסביבת העבודה:
רכז/ת שירות לקוחות תפעולי אחראי/ת לניהול כולל של פניות לקוחות, תוך סנכרון מלא מול מחלקות תפעוליות בארגון.
התפקיד כולל אחריות אישית מלאה לסגירת מעגלי טיפול, ניהול ממשקים מרובים והובלת תהליכים עד פתרון מלא לשביעות רצון הלקוח.
במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החברה הכולל: בירורים ושאלות, תלונות, הזמנות חסרות. טיפול מקצה לקצה בפניות לקוחות - קבלה, תיעוד, תיאום וסגירה. עבודה צמודה עם מחלקות תפעוליות (שירות, תפעול, הפצה ועוד).
שעות עבודה:
א’-ה’: 8:00-17:00 / 08:00-16:30דרישות המשרה:ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות תפעולי / תיאום / בק אופיס - חובה.
הבנה תהליכית ויכולת ניהול משימות מרובות במקביל.
תקשורת בין-אישית גבוהה, אסרטיביות ויכולת הנעה עצמית.
סדר וארגון ברמה גבוהה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב - Office, Outlook, מערכות CRM.
תודעת שירות גבוהה, אחריות אישית ומחויבות מקצועית.
יכולת עבודה בסביבה צעירה דינמית ועמידה בזמנים.
ידע בתוכנת פריוריטי- יתרון
ניידות - חובהמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9516850הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs

ג’וב מאסטר