רכז/ת אדמיניסטרציה, קשרי לקוחות וקהילה
- פתח תקווה
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- רוצים/ות להיות חלק מקבוצה עוצמתית? אנחנו מחפשים אותך כדי להיות חלק מההצלחה!
- קבוצת אלקטרה מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה, קשרי לקוחות וקהילה לבניין משרדים בפ"ת לנכסי אריאל
- מתן שרות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות השונים (משרדים, חניון, חד"כ), ניהול יומני מנהלים, גביית כספים מדיירים
- תפעול משרד: הזמנות ציוד, הוצאת מכתבים, בנקים, מענה ללקוחות בנושאי חשבונות, אדמיניסטרציה ופגישות, ספקים.
- תפעול הזמנות רכש, הוצאת הזמנות רכש, קליטה במחשב והעברה להנח"ש.
- תפעול כרטסות דיירים
- ניהול חניון: הוצאת והכנסת כלי רכב, תקלות, גביה ועוד.
- ארגון אירועים וקהילה
- סידור קלסרים ותיקיות של הוצאות / הכנסות דיירים, כבאות ואישורים, ציוד משרדי וכיבוד, הסכמי שירות ספקים, תיאום פגישות, אירוח, קבלת הצעות מחיר, הכנת דוחות אקסל, מצגות.
- שירות לקוחות מהיר, ענייני ואדיב תוך טיפול ומתן פתרונות, העברת המידע ועדכון המנהל
- ניסיון במתן שירות טלפוני ופרונטלי- חובה
- שליטה בתוכנות Office- חובה
- ניסיון בעבודה על Priority- יתרון
- ניסיון קודם בניהול אירועים/ חללי עבודה/ שיווק וקידום- יתרון
- שירותיות, ייצוגיות, יכולת עבודה בקצב גבוה.
- עובד/ת חברה מהיום הראשון
- ביטוח בריאות
Mploy