מילוי מקום מזכירה ועוזרת מנהלית למנהל אגף
- ישראל
- משרה קבועה
- משרה מלאה
תחומי אחריות: תיאום, מעקב ובקרה אדמיניסטרטיבית
1. מעקב ובקרה אחר ביצוע תכנית העבודה האגפית.
2. ביצוע מעקב ובקרה אחרי פרוטוקולים, סיכומי ישיבות והחלטות.
3. סיוע לעובדי האגף באיסוף חומרים רלוונטיים לתוכנית העבודה השנתית.
4. קיום קשרים עם גורמים שונים לצורך מעקב אחר תכנית העבודה.
5. הכנת חומרים לטיפולם של הגורמים המקצועיים באגף.
6. סיוע במשימות נוספות באגף ככל הנדרש.
7. ניהול והקלדה של מסמכים - הקלדת והפצת מסמכים, הכנת מצגות, צילום, שכפול וכריכה של
מסמכים, תיוק מסמכים, איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתפים מנהלי האגפים, רישום
סיכומי ישיבות והפצתם עפ"י הנחיות מנהל האגף.
8. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור - מענה ורישום טלפוני במשרד, סינון וניתוב שיחות.
9. ניהול לוח זמנים ופגישות - תיאום טלפוני של פעולות ופגישות של מנהלי האגפים, משלוח
תזכורות (אירועים, פגישות וכיוצ"ב).דרישות המשרה:תנאים מקדימים למינוי
1. בעל/ת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
2. דיבור קריאה וכתיבה בעברית - ברמת שפת אם.
3. שליטה בתוכנות ה OFFICE - .
4. בעל/ת תואר ראשון - יתרון.מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9508974הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobs
ג’וב מאסטר