טכנאי/ת תמיכה

  • חיפה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודשיים
- מעגל תמיכה ראשון, מתן שירות Help Desk למשתמשים פנימיים וחיצוניים בסביבות מיקרוסופט ובסביבות עבודה נוספות כגון , AS400 SAP וכל מערכות מידע ותוכנות אחרות.
- זיהוי ואפיון אופי התקלה, תיקונה או העברה לגורם מקצועי נוסף
- טיפול מקצה לקצה, תיעוד ובקרה על תקלות ב- SLA מוגדר, עד לסגירתןדרישות:
  • 12 שנות לימוד
  • טכנאי/ת PC - יתרון.
  • ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית למשתמשי קצה במוקד הטלפוני בתחום המחשוב
  • ידע נרחב במערכות הפעלה, אינטרנט ומדפסות
  • היכרות עם תקשורת, רשתות, AD, תחנות קצה וכל ציוד מחשוב
  • היכרות תפעול טאבלטים וטלפונים חכמים
  • נכונות לעבודה במשמרות ושעות לא שגרתיות
יתרונות:
  • ידע במערכות CITRIX, TEAMS, SERVICENOW, TEAM VIEWER, FORTINAC, FORTINET, AZURE .
  • ידע במערכות SAP, AS400 , Portnox -
כישורים נוספים לתפקיד:
  • יכולת עבודה סביבה רבת ממשקים בתהליכים חוצי ארגון
  • תקשורת בינאישית מצוינת ותקשורת אסרטיבית.
  • חשיבה מחוץ לקופסא
  • יכולת למידה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: JB-56130

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • נציג/ת תמיכה טכנית לחברת פינטק גלובלית

    • חיפה
    הגש מועמדות , משרה מלאה תיאור אנחנו חברת פינטק בתחום הקופות הממוחשבות ומסופי האשראי, ואנחנו מגייסים נציג/ת תמיכה טכנית שרוצה ללמוד, להתפתח ולהשפיע. מה תעשה/י בתפקיד? תספק…
    • לפני 14 ימים
  • נציג/ה תמיכה לפני הפעלה

    • טירת כרמל
    תיאור המשרה: מחפשים תפקיד מעניין עם השפעה אמיתית על חווית הלקוח? הצטרפו אלינו! סלקום מגייסת נציג/ה תמיכה לפני הפעלה במסגרת התפקיד תיתנו מענה לטכנאים ואנשי השטח, הפונים בערוצי ה…
    • לפני יום