Help Desk Manager

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 23 ימים
We are seeking an experienced and motivated Help Desk Manager to lead our technical support team and drive operational excellence in IT service delivery.
Responsibilities:Manage and lead the Help Desk team, including task assignment, supervision, and performance monitoring.
Provide high-level technical support and guidance on complex issues.
Oversee ticketing systems: track open issues, prioritize tasks, and ensure timely resolution.
Train and mentor team members to enhance their technical skills and service quality.
Develop and implement processes and standards to improve help desk operations.
Collaborate closely with IT and other departments to ensure seamless support and communication.דרישות:Minimum 2 years of experience as a Technical Support / Help Desk Team Leader.
Proven experience managing a team of at least 5 support technicians.
Strong knowledge of Windows OS and Microsoft Office suite.
Good command of English – reading, writing, and speaking.
Highly organized, responsible, and service-oriented.היקף משרה: משרה מלאה, משמרותקוד משרה: JB-56217

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • Help Desk

    • המרכז
    הזדמנות להשתלב בתפקיד טכני בארגון מתקדם, עם עבודה מגוונת בתחום התמיכה והתשתיות. דרישות: שנתיים ניסיון כ-Help Desk או בתחום דומה -חובה ניסיון באבחון וטיפול בתקלות חומרה, מחשבים …
    • לפני 12 שעות
  • Help Desk

    • פתח תקווה
    המשרה כוללת עבודה עם מערכות הפעלה, הרשאות משתמשים, מערכות וירטואליות, תחזוקת מחשבים, וניהול טלפוני voip. דרישות: ניסיון קודם בתפקיד דומה, שליטה ב-ad, office 365, פרוטוקולי תקשורת…
    • לפני 4 ימים
  • ג'וניור Help Desk

    • פתח תקווה
    למשרת help desk ג׳וניור בפתח תקווה אני מחפשת מישהי.ו תותח.ית! 💪💪 אם מעניין אתכם להיכנס למשרה בה תוכלו להתפתח בחברת סייבר שעובדת עם סטרטאפים מגוונים זו ההזדמנות עבורכם. התפקיד כול…
    • לפני 7 ימים