טכנאי/ת תמיכה טלפונית למענה לפניות עובדי המשרד בחו"ל
- ירושלים
- הכשרה
- משרה מלאה
במסגרת התפקיד:
- תמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה
- תמיכה בלקוחות / משתמשי משרד החוץ בחו"ל ושותפים נוספים
- משרה מלאה כל יום מהשעה 08:00 עד 17:00.
- פעמיים בשבוע משמרת עד 19:00 בערב
פעם בחודש עבודה ביום שישי 8:00-13:00
- נדרש לתחקיר בטחוני.
- היברדיות - יום עבודה אחד בשבוע מהבית (לאחר 3 חודשים בתפקיד)דרישות המשרה:ניסיון של 1 שנה לפחות בתחום
ניסיון בתמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה.
ידע במערכות הפעלה WIN
רקע במחשבים ובתוכנות הפעלה - חובה.
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.מתאים ל:חיילים משוחרריםמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9513464הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:תיגבור חברה ארצית לשרותי כ"אגודל חברה: 2-10תעשייה: תוכנת מחשבקבוצת תיגבור - מובילה בגיוס והשמה בתחומי: כח-אדם , סיעוד , שמירה ואבטחה ,הייטק , בכירים ו-outsourcing . תיגבור מתמחה בניהול פרויקטים ארציים. לתיגבור...
ג’וב מאסטר