אחראי/ת משמרת למוקד תמיכת Help Desk
- המרכז
- משרה קבועה
- משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות.
אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה.
העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.דרישות:ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה
ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות)
אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה
יחסי אנוש טובים ושירותיותהיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 530616
ג'ובנט