מנהל מוצר דיגיטלי
- לוד
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- כישורים נדרשים:
- יכולות תקשורת בין-אישית גבוהות ויכולת השפעה ללא סמכות
- יוזמה וחשיבה יצירתית - לאיתור פתרונות ולפיתוח רעיונות חדשים
- אחריות גבוהה ומשימתיות - לביצוע פרויקטים באיכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים צפופים
- מוטיבציה פנימית גבוהה - לעשייה עצמאית, למידה וצמיחה מתמדת
- יכולת הובלה עצמאית, עבודת צוות מעולה ויכולות ניהול מטריציוני
- ניהול ואיפיון מוצרים ותהליכים דיגיטליים מקצה לקצה בזירה דינאמית, מאתגרת ומלאת עשייה.
- יכולת להוביל תהליכים בסביבה לא ודאית / משתנה כולל קבלת החלטות מהירה, והתמודדות עם שינויים בדרישות.
- עבודה מרובת ממשקים: שיווק, פיתוח, UX/UI, שירות, מסחר, משפטית ועוד.
- כתיבת דרישות עסקיות ופונקציונליות והובלת תהליכים משלב הייזום ועד השקה והטמעה.
- ניתוח תהליכים קיימים, איתור צווארי בקבוק ושיפור חוויית הלקוח במגוון פלטפורמות דיגיטליות בעיקרן אתר אינטרנט ואפליקציית אל על.
- ניתוח דאטה ממערכות אנליטיקה (Google Analytics, BI) והובלת תהליכי קבלת החלטות מבוססי נתונים.
- ביצוע A/B Testing, מעקב שוטף אחרי ביצועים ואופטימיזציה מתמשכת.
- ניסיון של 2-5 שנים בניהול מוצר דיגיטלי ו/או פרויקטים דיגיטליים - יתרון משמעותי לניסיון בחטיבות שיווק, דיגיטל, טכנולוגיות בארגונים גדולים.
- יכולת מוכחת לכתיבת דרישות עסקיות ותרגומן לפתרונות טכנולוגיים.
- עבודה מול צוותי פיתוח.
- חשיבה תהליכית ואנליטית, כולל עבודה עם דאטה - יתרון להיכרות עם מערכות CRM וכלי אנליטיקה.
- תואר ראשון רלוונטי - יתרון לרקע בכלכלה, מערכות מידע, מנהל עסקים.
- אנגלית ברמה טובה לכתיבת דרישות ועבודה וניהול פיתוחים מול ספקי פיתוח בחו"ל
- ניסיון בהובלת תהליכי שיפור חוויית לקוח (CX) / ניתוח מסעות לקוח (Customer Journey Mapping). במיוחד אם יש דגש בתפקיד על שיפור חוויית משתמש וביצועים שיווקיים.
- ניסיון בעבודה מול ספקי UX ו-UI.
- היכרות עם מערכות Marketing Automation ו-Campaign Management.
- רקע בעבודה בסביבת Agile / Scrum.
Mploy