מנהל/ת שירות לקוחות
- תל אביב
- משרה קבועה
- משרה חלקית
- הובלה ופיתוח מחלקת שירות הלקוחות הכוללת 2 מנהלי צוות וכ-30 נציגי שירות לקוחות להישגים מצוינים.
- הגדרה, מעקב ופעולה על מדדי תמיכה מרכזיים לשיפור מתמיד ולהבטחת שביעות רצון הלקוחות.
- הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות וזיהוי הזדמנויות לשיפור ובניית מערכת יחסים מתמשכת.
- הנחיית הצוות וטיפוח תרבות מכוונת פתרונות.
- 5 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקד טלפוני, כולל ניסיון בניהול 2 מנהלי צוות ויותר מ-20 נציגים - חובה.
- ניסיון בניהול שירות לקוחות בשני ארגונים או יותר - חובה.
- ניסיון בניהול מערך חוויית לקוח מורכב הכולל ספקים פנימיים וחיצוניים.
- הבנה עמוקה של התנהגות לקוחות ותשוקה לשירות ולשיפור מתמיד.
- כישורי פתרון בעיות והיכולת להפוך משוב לקוחות לשיפורי מוצר ישימים. חובה ניסיון מחברת פינטק
- שיחות יזומות ללקוחות
- עבודה עם הארגונים והחברות הגדול...
Mploy