אחראי/ת אדמיניסטרציה ותפעול

  • תל אביב
  • ₪ 10,000-15,000 per month
  • הכשרה
  • משרה מלאה
  • לפני 4 ימים
בתל אביב, רמת החייל דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרד רו"ח המתמחה בהייטק! במסגרת התפקיד: אחריות על תהליכי אופרציה מול לקוחות, מעקב אחר פרויקטים, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים (לקוחות, ספקים, מחלקות פנים־ארגוניות), הפקת דוחות וסיכומים, אדמיניסטרציה שוטפת בהתאם לצורכי המשרד. תמיכה בצוותי גיוס/כספים/שירות לפי הצורך. כולל חנייה. לו"ז: א'-ה' 17:00-09:00. עם עוד 5-10 שעות נוספות בחודש הנכללות בשכר הגלובלי. יהיה יום היברידי לאחר סיום החפיפה. שכר: 10,000-15,000 ₪ (ברוטו), בהתאם לניסיון וכישורים. ✨ דרישות:
  • ניסיון קודם באדמיניסטרציה/שירות לקוחות - חובה.
  • אנגלית מצוינת, כולל דיבור - חובה
  • תואר ראשון רלוונטי - חובה
  • שליטה טובה ב־office (דגש על excel ו־outlook) - חובה
  • תקשורת בין־אישית מצוינת, “ראש גדול” ויכולת לריבוי משימות ✨ למעוניינים, נא לשלוח קורות חיים למייל |** לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **| יש לציין בכותרת "רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול- רמת החייל" בהצלחה 😊 אם זה לא בשבילך - שלח/י לחבר/ה שזה בול בשבילם! 💌
⚠ הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך30/08/2025תל אביב*🏬 תל אביב: לחברה קמעונאית דרוש/ה עוזר/ת חשב: רו"ח לאחר סיום מבחני מועצה, יוצא/ת big 4 , 1+ ש"נ לאחר ההתמחות בעדיפות לסקטור המסחר והקמעונאות, ניסיון ...20/07/2025תל אביבHarel Insurance & Financeלחטיבת ההשקעות בהראל ביטוח ופיננסים דרוש/ה אנליסט/ית/ רואה חשבון לניהול נכסי נדל"ן חו"ל!מתאים גם לבוגרי/בוגרות ראיית חשבון לאחר התמחותבעלי...16/07/2025תל אביבjob-placeלחברה מובילה בתל אביב דרוש/ה רואה חשבון למחלקת חשבות בתחום שוק ההון למחלקת חשבות המתמחה בשערוך נכסים פיננסיים, חישובי תשואות ודיווחים תקופתיים דרישות:...23/08/2025תל אביב📍 בתל אביב - רמת החייל דרוש/ה חשב.ת / vp finance למשרד רו"ח מוביל בתחום ההייטק!💼 משרד המתמחה בליווי פיננסי לחברות הייטק וסטארטאפים (הנה"ח, חשבות...17/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה תוססת וצעירה בתחום הביטוח דרוש עוזר.ת חשב מתאים כתפקיד ראשון לאחר התמחות בפירמות רו"ח או לבעלי ניסיון של שנה (מקסימום) מארגונים גדולים. הזדמנות ...19/07/2025תל אביבSakal bros duty free israelדרוש/ה איש/אשת פיתוח עסקי ואופרציה לחברת סחר בינלאומי (B2B)מיקום: משרדי החברה ברוטשילד, תל אביבחברת סחר בינלאומי דינמית המתמחה ביצירת שותפ...20/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךחשב/ת ראשי/ת 🧾 לחברה בפתח תקווה משרה מס' 49370 משרה מלאה נכונות לשעות נוספות📌 אחריות על ביקורות מול משרדי רו"ח 📌 ביצוע והנפקת נתונים, ניתוחים...22/07/2025תל אביב📣 דרוש.ה רו"ח למחלקת חשבות בתחום שוק ההון!למחלקה המתמחה בשערוך נכסים פיננסיים, חישובי תשואות ודיווחים תקופתיים - אנחנו מחפשים רו”ח לתפקיד של חשב.ת ...29/07/2025תל אביבאפ.אמ.אר מחשבים ותוכנהדרוש/ה רואה חשבון למחלקת חשבות בתחום שוק ההוןלמחלקת חשבות המתמחה בשערוך נכסים פיננסיים, חישובי תשואות ודיווחים תקופתיים, דרוש/ה רואה חשבון מקצועי/ת ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • אחראי.ת אדמיניסטרציה

    • תל אביב
    ✨ בואו להיות חלק מהצוות שלנו במחלקת הלוגיסטיקה- בתפקיד אחראי.ת אדמיניסטרציה במרכז אקדמי מוביל בשרון✨ • תפקיד מגוון ומרכזי שמשלב ניהול משרד, רכש ושירות • סביבה אקדמית דינמית עם צוות…
    • לפני חודש
  • אחראי/ת אדמיניסטרציה לשיקום יום

    • תל אביב
    • ₪ 50.00 per hour
    דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרציה לשיקום יום 50% משרה למרכז רפואי גדול בלב תל אביב. תיאור תפקיד: עבודה בצמידות למנהלת השיקום יום ולאחות האחראית. ניהול לו"ז מנהלת שיקום יום. לו"ז מטופלי…
    • לפני חודש
  • רכז/ת אדמיניסטרציה

    • תל אביב
    חברת opc energy מובילה בתחום הקמת תחנות כוח פרטיות וייצור חשמל בישראל , מחפשת למשרד מטה החברה רכז/ת אדמיניסטרציה. אם את/ה אוהבת את הסדר והארגון שבניהול משרד, עבודה עם אנשים אנשים…
    • לפני 30 ימים