Product Support Engineer

  • הרצליה
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
We're a team of hungry, high-character professionals from all backgrounds who came together to reinvent work for the modern enterprise. And we're always looking for world-class human beings (not resumes) to join the movement.In this role, you will have the opportunity to work with a small, but highly skilled and talented team. You will have the freedom to self-promote and take on additional responsibilities as you see fit. This is a great opportunity for someone who is looking to make a big impact in a dynamic and fast-paced environment.As a Product Support Engineer you will have a pivotal role in providing assistance to our customers and sales team by addressing technical inquiries, troubleshooting issues, and ensuring the uninterrupted functionality of The Enterprise Browser throughout the entire customer journey.We are looking for engineers whose customer obsession is in their DNA and who possess a strong eagerness to learn, evolve and become experts in our cutting-edge technologies.Responsibilities:
  • Provide exceptional technical support to enterprise customers, promptly addressing their queries and issues via various communication channels (email, phone, chat).
  • Demonstrate a deep understanding of our products and its integration with clients' systems to offer effective solutions and guidance.
  • Collaborate with cross-functional teams, including development and QA, to escalate and resolve critical customer issues promptly.
  • Document customer interactions, technical solutions, and best practices to create an organized knowledge base for both internal and external use.
  • Actively contribute to product improvement by providing valuable feedback and insights gained from customer interactions.
  • Work independently with a self-sufficient and proactive approach while adhering to established SLAs and performance metrics.
  • Ability to work off-hours when needed.
Requirements:
  • 5+ years of hands-on experience in support roles, working directly with enterprise customers.
  • 5+ years of proven experience in troubleshooting methodologies and problem-solving skills.
  • 3+ years of working in a startup environment and the ability to thrive in a fast-paced, agile atmosphere.
  • In-depth knowledge of network and security devices, such as Okta, Zscaler, and Siem.
  • Expertise in OS systems, including, Windows, Mac and Linux.
  • Strong debugging skills for Windows applications and a solid understanding of the HTTP protocol.
  • 5+ years of experience with IT tasks like installing virtual machines and configuring IT environments.
  • 5+ years of experience with support methodologies and tools (Confluence, Salesforce, Jira).
  • 3+ years of experience working with Log systems like Coralogix, and Sentry.
  • Advantage - Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, or a related field.
הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך10/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית tier 2 פתח תקווה!חברה טכנולוגית מובילה בתחום תשתיות התקשורת לארגונים מגייסת tier 2 technical support לצוות הפיתוח!מה ...09/07/2025פתח תקווה, 9.99 ק"מ ממיקומךדרוש/ה tier 2 - technical support לצוות הפיתוח משרה מלאה בפתח תקווה חברת טכנולוגיה המספקת מוצר תשתית להפצת מסרים לארגונים, מגייסת תומך/ת טכני ברמת...07/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדרוש/ה לחברת הייטק בראשל"צ איש תמיכה טכני מתחילווטסאפ |** מס' הטלפון במודעה | | לפנייה למשרה יש להגיש מועמדות **|11/07/2025תל אביבמהנדס/ת / הנדסאי/ת מכונות / חומרים תמיכה טכנולוגית ומכירות לחברות מובילות בתחום שיווק חומרי גלם וציוד טכנולוגי מתקדם לייצור pcb, מעגל מודפס דרוש/ה מ...16/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךלחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk) וcustomer success מתחיל! התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות הח...17/07/2025כפר סבא, 15.72 ק"מ ממיקומךדרושים תומכים טכניים ל-help desk בכפר סבא! 📣אנחנו מגייסים תומכים/ות טכניים/ות לצוות ה-help desk שלנו בכפר סבא. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה מו...17/07/2025תל אביבVAST DataVAST Data is looking for a Customer Support Engineer to join our growing team!This is a great opportunity to be part of one of the fastest-growi...17/07/2025תל אביבCOM-C-TECH LTDLocation: Herzliya, Full time.We're Com-C-Tech. we're looking for an IT Support technician to join our team.What's the job?Y...17/07/2025תל אביבFrontegg**Technical Support Associate**Frontegg provides blazing-fast E2E integration of a powerful user management infrastructure designed for modern a...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Senior Product Manager

    • כפר סבא
    ⇨ Interview process: HR Interview → Manager Interview → Assignment & Presentation → References Check →Offer ⇨ Contact: For questions please reach out to: |** לפנייה למשרה יש להגי…
    • לפני 5 ימים
  • Product Analyst

    • הוד השרון
    Founded in 2002, AU10TIX is the global leader in AI driven identity verification and management, protecting the world's largest brands against advanced fraud. The company's future-…
    • לפני 28 ימים
  • Technical Product Lead (Medical Devices)

    • פתח תקווה
    A leading global provider of innovative medical technologies focused on hemodynamic monitoring and fluid management solutions. The company delivers advanced diagnostic and monito…
    • לפני חודש