מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים- ירושלים
- ירושלים
- הכשרה
- משרה מלאה
מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
מסגרת שעות העבודה היא בין השעות 07:30-17:30 והיקף השעות היומי הנדרש הוא 9 שעות. יש לשים דגש על זמינות בשעות הנ"ל שהן שעות פעילותדרישות המשרה:ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות.
ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ’אט)
ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים ,KPI, SLA דוחות שירות.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחותמתאים ל:בני 50 פלוס, חיילים משוחרריםמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9443621הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:תיגבור חברה ארצית לשרותי כגודל חברה: 2-10תעשייה: תוכנת מחשבקבוצת תיגבור - מובילה בגיוס והשמה בתחומי: כח-אדם , סיעוד , שמירה ואבטחה ,הייטק , בכירים ו-outsourcing . תיגבור מתמחה בניהול פרויקטים ארציים. לתיגבור...
ג’וב מאסטר