מנהל צוות Help Desk
- נתניה
- הכשרה
- משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול צוות תומכים, פניות חוזרות וטיפול בתקלות מורכבות, עמידה ב SLA, וניתוח נתונים.
היקף משרה מלאה.
תנאים מעולים למתאימים
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחדדרישות המשרה:דרישות
ניסיון בניהול מרכז HELP DESK - חובה!
ניסיון במתן תמיכה טכנית פנים ארגונית HD - חובה!מעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 9470070הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:כלנית איי.טי. בעגודל חברה: 1001-5000תעשייה: מחשבים ואבטחת רשתותנעים להכיר, אנחנו Calanit by one גאים להוביל בתחום שרותי המומחים, התמיכה והשירות למעלה משני עשורים, בעזרת צוות המקצוענים שלנו. אנו מתמחים במתן ייעוץ ...
ג’וב מאסטר