Help Desk

  • ירושלים
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 3 ימים
התפקיד כולל מתן שירות ותמיכה פרונטלית ו/או מרחוק לעובדי הארגון, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, ניהול משתמשים ויישום פתרונות בסביבה טכנולוגית מגוונת.דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בתחום התמיכה הטכנית.
ידע מעמיק במערכות הפעלה של Microsoft וב-Office – חובה.
ניסיון באבחון ופתרון תקלות בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכו').
ידע בעבודה עם Active Directory – חובה.
יתרון משמעותי לניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול/ממשלתי.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 20680

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • ראש/ת צוות תמיכה HELP DESK

    • ירושלים
    ניסיון של 4-5 שנים בתמיכת HELP DESK ומתן מענה לתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי ניסיון בעבודה בסביבת MICROSOFT, עבודה עם ACTIVE DIRECTORY יכולות ניהול, הנעת עובדים, קידום צוותי והו…
    • לפני 4 ימים
  • לארגון מוביל טכנולוגית דרוש/ה תומך/ת HELP DESK

    • ירושלים
    תיאור המשרה: לארגון מוביל טכנולוגית דרוש/ה תומך/ת HELP DESK דרישות המשרה: -5 שנות ניסיון ומעלה בתחום -סיוע למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות, במערכות פנימיות וחיצוני…
    • לפני 22 ימים
  • משרד ממשלתי באזור ירושלים מגייס נציג/ת Help Desk

    • ירושלים
    התפקיד כולל: מענה טלפוני ותמיכה טכנית לעובדי הארגון, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, תמיכה בציוד היקפי ועוד. דרישות: - ניסיון של מספר חודשים בתמיכה טכנית / בוגרי קורס בתחום - ניסיון…
    • לפני יום