טכנאי/ת PC לארגון בריאות גדול בירושלים
- ירושלים
- משרה קבועה
- משרה מלאה
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות
פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות.דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום- חובה הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט.
ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות.
ידע מעמיק עם Office – התקנה, הסרה, פתרון בעיות.
ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו' ).
ידע ב Active Directory (הקמת משתמשים, הסרת נעילות, זיהוי תקלות).
יתרון לניסיון במתן שירותי HELP DESK בארגון גדול.היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 75027
ג'ובנט