מנהל/ת תמיכה טכנית לחברת הייטק בראשון לציון

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
לחברה בצמיחה עם טכנולוגיות ולקוחות פרימיום בשוק המקומי והבינלאומי, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תמיכה.
מחלקת התמיכה מספקת שירותים ללקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ו IT
במסגרת התפקיד:
אחריות על תפקוד מחלקת תמיכה לרבות:
מחלקת תמיכה כוללת: 2 תומכים + מנהל תמיכה
הפעלת קב"מ בתחום IT
תפעול נושא התקנות/טכנאים
טיפול בנושא חיובים של לקוחות על בסיס קריאות שירותדרישות:
  • ניסיון בניהול צוות תמיכה + hands on – שנתיים לפחות - חובה
  • אנגלית – ברמה גבוהה - חובה
  • הכרות עם IT , שרתים, גיבויים – ברמה גבוהה – חובה
  • יחסים בין אישיים מצוינים ושירותיות – חובה
  • זמינות מעבר לשעות עבודה בהתאם לצורך
  • אחראי עם משמעת עצמית גבוהה
  • הכרות עם PRIORITY – יתרון
היקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 4071

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • נציג.ת תמיכה טכנית

    • רחובות
    הגש מועמדות , משרה חלקית מעל שנתיים ניסיון תיאור לחברת הייטק ברחובות דרוש.ה נציג.ת תמיכה טכנית! בוא/י להיות חלק מהצלחה ! אם את/ה אוהב/ת לתת שירות, רוצה להיות חלק מחברה…
    • לפני 8 ימים
  • Help Desk - תוכנה | תמיכה טכנית - תוכנה

    • ראשון לציון
    לחברת תוכנה מובילה הממוקמת בראשל"צ דרוש /ה איש תמיכה טכנית (help desk). התפקיד כולל, שירות וליווי של תמיכה טכנית ללקוחות החברה. עבודה מול הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים בארץ ובחו"ל. ת…
    • לפני 22 ימים
  • איש/אשת תמיכה טכנית

    • המרכז
    חברת Octally מגייסת איש/ת תמיכה טכנית לתפקיד מגוון ומאתגר חברה פיננסית בלוד לא חייב ניסיון קודם -ההכשרה עלינו!!! במסגרת התפקיד זיהוי תקלות טכניות בתכנה וציוד קצה, פתרון תקלות תקש…
    • לפני חודשיים