דרוש.ה ראש.ת צוות שירות לקוחות

  • המרכז
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 4 ימים
התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים בתחום הסוכרת וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, שימור ושיפור של רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניהול מדדי שירות, שיפור מתמיד ומדידה איכותנית.
התפקיד מאופיין בסביבת עבודה דינאמית הדורשת גמישות, יוזמה ועבודה תחת לחץ, יחסי אנוש ויכולת הנעת צוותים וממשקים.דרישות:
3 שנות ניסיון לפחות בניהול מוקדי שירות – חובה, בתחום הפארמה/מכשור רפואי - יתרון
ידע בתחום הסוכרת – יתרון
ניסיון בניתוח נתונים ושליטה מלאה ב-Excel – חובה
השכלה אקדמית - חובה,; בתחום רפואי / פרארפואי או תעו"נ – יתרון
הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות CRM וכלי אוטומציה דיגיטליים – חובה
שפות עברית/אנגלית – חובה
ניסיון בניהול והובלה של תהליכים חוצי ארגון
אוריינטציה הדרכתיתהיקף משרה: משרה מלאהקוד משרה: 5910

ג'ובנט

הצעות עבודה דומות

  • דרוש.ה ראש.ת צוות שירות לקוחות

    • שוהם
    פרטי מגייס/ת המשרה: תיאור המשרה: התפקיד כולל ניהול צוות נציגי שירות לקוחות מנוסה, מתן שירות ללקוחות פרטיים בתחום הסוכרת וכן לבתי מרקחת, אחריות לעמידה ביעדי שירות, ניהול תהליכים…
    • לפני 4 ימים
  • מנהל/ת צוות שירות לקוחות

    • רעננה
    לחברה מובילה בתחום המסחר מחפשים מנהל/ת צוות שירות לקוחות עם ניסיון ניהולי, הבנה עמוקה במסחר בפורקס, ותשוקה להעניק חוויית שירות יוצאת דופן. זו הזדמנות להוביל צוות שירות מקצועי ודי…
    • לפני חודש