תומך Helpdesk
- רמת השרון
- משרה קבועה
- משרה מלאה
- מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון - פרונטלית, טלפונית ודיגיטלית
- טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, רשת, מדפסות ותחנות קצה (Windows)
- תמיכה מלאה בשירותי Microsoft 365:
- Exchange Online
- Outlook
- Teams
- OneDrive
- טיפול בבעיות גישה, שחזור סיסמאות, הרשאות ושיתוף קבצים
- חניכה והדרכת משתמשים על כלים טכנולוגיים בסיסיים
- עדכון שוטף של תוכנות ואנטי-וירוס, בדיקות תקינות, וגיבויים מקומיים
- התקנה והכנה של עמדות מחשב חדשות
- ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכת Helpdesk בסביבת Microsoft באתר לקוח.
- שליטה מוכחת ב-Microsoft 365 - ברמת תמיכה וניהול
- ניסיון עם Active Directory - פתיחת משתמשים, ניהול קבוצות והרשאות
- ידע בפתרון תקלות מחשוב, תקשורת, מדפסות וציוד קצה
- שירותיות גבוהה, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה עצמאית
- הסמכות (כגון MCSA))
- ניסיון בארגונים מסורתיים (On-prem)
- שליטה טובה באנגלית טכנית
Mploy